engage

Danish translation: indført gennem / indført i

14:43 Jun 13, 2011
English to Danish translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: engage
A 6 French XB 4.0 guide catheter was used to engage the left coronary ostium.
Jytte Crooks
Danish translation:indført gennem / indført i
Explanation:
6 franske XB 4,0 guidekateteret blev ***indført gennem / indført i*** venstre koronar ostium


Hjertekateterisation - ***Kateteret føres via aorta gennem aortaostiet til venstre ventrikel***. ... Perkutan transluminal koronar angioplastik (PTCA) udføres i lokalbedøvelse efter ... ballondilatation af forsnævrede ostier ved aorta- eller mitralstenoser, ...
paintedlady.org/content/bioant/.../Hjertekateterisation.htm -

Hjertekateterisation - ***Ved højresidig hjertekateterisation indføres kateteret efter perkutan punktur*** ... som er et godt mål for trykket i venstre atrium. Med S-G kateteret kan man ... koronar angioplastik (PTCA) udføres i lokalbedøvelse efter indførelse af et ... ballondilatation af forsnævrede ostier ved aorta- eller mitralstenoser, ...
paintedlady.org/content/bioant/.../Hjertekateterisation.htm -

[PDF] Kompendium i Fysiologi PDF/Adobe Acrobat
Angina pectoris føles som smerte i skuldre, hals eller venstre arm. ...... Autoregulation af koronar gennemblødningen. Før autoregulering ..... ***Ved intravaskulær trykmåling indføres et væskefyldt kateter i det kar***, ...... divertikel (Meckels divertikel) ½ – 1 m fra ostium ileocaecale modsat krøstilhæftningen. ...
www.manan.dk/noter/manan/manan_fysiologi_kompendium.pdf

[PDF] SKYWAY® OTW (Over-The-Wire) Support Catheter Model #5110 SKYWAY ...PDF/Adobe Acrobat - Quick view
Guidekateter med en indvendig diameter på mindst. 0045" / 1,14mm (kun OTW udgaven) udstyret ... følgende dele: et ***guidekateter, en indført*** 300cm x 0014" / ...
www.vascularsolutions.com/.../42-0444-01 Skyway IFU USINTL .pdf
Selected response from:

andres-larsen
Venezuela
Grading comment
thank you very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1skaffe adgang til
Alice Wolfe, DDS
1indført gennem / indført i
andres-larsen


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
skaffe adgang til


Explanation:
mit forslag..


    Reference: http://www.vascularsolutions.com/pdf/contentmgmt/42-0776-01%...
    Reference: http://www.cookmedical.com/zilverstent/resources/FlexIFU.pdf
Alice Wolfe, DDS
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jeppe Fischer
5 hrs
  -> mange tak

49 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
indført gennem / indført i


Explanation:
6 franske XB 4,0 guidekateteret blev ***indført gennem / indført i*** venstre koronar ostium


Hjertekateterisation - ***Kateteret føres via aorta gennem aortaostiet til venstre ventrikel***. ... Perkutan transluminal koronar angioplastik (PTCA) udføres i lokalbedøvelse efter ... ballondilatation af forsnævrede ostier ved aorta- eller mitralstenoser, ...
paintedlady.org/content/bioant/.../Hjertekateterisation.htm -

Hjertekateterisation - ***Ved højresidig hjertekateterisation indføres kateteret efter perkutan punktur*** ... som er et godt mål for trykket i venstre atrium. Med S-G kateteret kan man ... koronar angioplastik (PTCA) udføres i lokalbedøvelse efter indførelse af et ... ballondilatation af forsnævrede ostier ved aorta- eller mitralstenoser, ...
paintedlady.org/content/bioant/.../Hjertekateterisation.htm -

[PDF] Kompendium i Fysiologi PDF/Adobe Acrobat
Angina pectoris føles som smerte i skuldre, hals eller venstre arm. ...... Autoregulation af koronar gennemblødningen. Før autoregulering ..... ***Ved intravaskulær trykmåling indføres et væskefyldt kateter i det kar***, ...... divertikel (Meckels divertikel) ½ – 1 m fra ostium ileocaecale modsat krøstilhæftningen. ...
www.manan.dk/noter/manan/manan_fysiologi_kompendium.pdf

[PDF] SKYWAY® OTW (Over-The-Wire) Support Catheter Model #5110 SKYWAY ...PDF/Adobe Acrobat - Quick view
Guidekateter med en indvendig diameter på mindst. 0045" / 1,14mm (kun OTW udgaven) udstyret ... følgende dele: et ***guidekateter, en indført*** 300cm x 0014" / ...
www.vascularsolutions.com/.../42-0444-01 Skyway IFU USINTL .pdf

andres-larsen
Venezuela
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 28
Grading comment
thank you very much




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search