error filling

Danish translation: fejl ved udfyldning / udfyldelse

15:34 Jun 12, 2015
English to Danish translations [PRO]
Medical: Cardiology
English term or phrase: error filling
Unexpected error filling external notifications
Jytte Crooks
Danish translation:fejl ved udfyldning / udfyldelse
Explanation:
uventet fejl ved udfyldning / udfyldelse af eksterne meddelelser

link:

Vejledning til svarskrift - Domstol.dk
https://www.domstol.dk/.../Småsager - Vejledn...

Vejledning om ***udfyldning af svarskriftsblanketten*** til småsager ... bor i udlandet, skal du oplyse en adresse i Danmark, hvortil retten kan sende meddelelser.

AR 292 - meddelelse om arbejdsfordeling Udfyldes af ...
star.dk/.../AR-292-meddelelse-om-arbejdsfordeling.as...

***Udfyldes af virksomheden. AR 292 - meddelelse*** om arbejdsfordeling (pdf) (nyt vindue). STAR Logo. Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering · Njalsgade ...

Inspiration til ***udfyldelse af tværsektorielle meddelelser*** PDF ...
www.rn.dk/.../Inspiration til udfyldelse af...

udfyldelse af plejeforløbsplanen og udskrivningsrapporten. Sygehus Vendsyssels ... lave et forslag til en fælles vejledning til udfyldelse af plejeforløbsplanen og.

in English this should read as:

Unexpected error filling [out] external notifications
Selected response from:

andres-larsen
Venezuela
Grading comment
thank you very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Uventet fejl ved arkivering af eksterne meddelelser
Ditte Bjerregaard
1fejl ved udfyldning / udfyldelse
andres-larsen


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
fejl ved udfyldning / udfyldelse


Explanation:
uventet fejl ved udfyldning / udfyldelse af eksterne meddelelser

link:

Vejledning til svarskrift - Domstol.dk
https://www.domstol.dk/.../Småsager - Vejledn...

Vejledning om ***udfyldning af svarskriftsblanketten*** til småsager ... bor i udlandet, skal du oplyse en adresse i Danmark, hvortil retten kan sende meddelelser.

AR 292 - meddelelse om arbejdsfordeling Udfyldes af ...
star.dk/.../AR-292-meddelelse-om-arbejdsfordeling.as...

***Udfyldes af virksomheden. AR 292 - meddelelse*** om arbejdsfordeling (pdf) (nyt vindue). STAR Logo. Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering · Njalsgade ...

Inspiration til ***udfyldelse af tværsektorielle meddelelser*** PDF ...
www.rn.dk/.../Inspiration til udfyldelse af...

udfyldelse af plejeforløbsplanen og udskrivningsrapporten. Sygehus Vendsyssels ... lave et forslag til en fælles vejledning til udfyldelse af plejeforløbsplanen og.

in English this should read as:

Unexpected error filling [out] external notifications

andres-larsen
Venezuela
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 28
Grading comment
thank you very much

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Uventet fejl ved arkivering af eksterne meddelelser


Explanation:
Tænker at arkivering giver mere mening here. At man selv udfylder eksterne meddelelser forekommer mig selvmodsigende?

Ditte Bjerregaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search