CHF

Danish translation: hjerteinsufficiens (CHF)

17:12 Apr 29, 2005
English to Danish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: CHF
in patients with CHF
Jytte Crooks
Danish translation:hjerteinsufficiens (CHF)
Explanation:
http://www.sund.ku.dk/studieInfo/Uddannelser/Ph.D/Forsvar-ti...

Denne ph.d.-afhandling er udgået fra kardiologisk afd. og lab, Gentofte Amtssygehus. Det er en monografi, der har til formål at klarlægge den prognostiske betydning af repolariserings-parametrene QTc interval og QT dispersion (målt på standard 12-afledningers EKG) for samlet og for kardiel død hos patienter indlagt med hjerteinsufficiens (CHF) og systolisk dysfunktion af hjertets venstre ventrikel.
Selected response from:

hirselina
Grading comment
thank you very much.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5højresidig hjerteinsufficiens
Suzanne Blangsted (X)
3hjerteinsufficiens (CHF)
hirselina


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
chf
hjerteinsufficiens (CHF)


Explanation:
http://www.sund.ku.dk/studieInfo/Uddannelser/Ph.D/Forsvar-ti...

Denne ph.d.-afhandling er udgået fra kardiologisk afd. og lab, Gentofte Amtssygehus. Det er en monografi, der har til formål at klarlægge den prognostiske betydning af repolariserings-parametrene QTc interval og QT dispersion (målt på standard 12-afledningers EKG) for samlet og for kardiel død hos patienter indlagt med hjerteinsufficiens (CHF) og systolisk dysfunktion af hjertets venstre ventrikel.

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
thank you very much.

48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
chf
højresidig hjerteinsufficiens


Explanation:
congestive heart failure CHF er højresidig hjerteinsufficiens
Ref. medicinsk ordbog

Suzanne Blangsted (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 96




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search