Implement interface connector

Danish translation: Implementering af interfacestik

09:55 Jan 22, 2003
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering / Tractor manual
English term or phrase: Implement interface connector
No context. Headline in
tractor manual.
Kate Persson
Denmark
Danish translation:Implementering af interfacestik
Explanation:
eller grænsefladestik.

Et gæt pga. manglende kontekst.
Selected response from:

Bodil Little
Denmark
Grading comment
Tak.

Kate
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tilslut interfacekonnektor
Kjeld Holm
3Implementering af interfacestik
Bodil Little
3Implementering af interfacestik
Bodil Little
1--
Kjeld Holm


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Implementering af interfacestik


Explanation:
eller grænsefladestik.

Et gæt pga. manglende kontekst.

Bodil Little
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 111

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Implementering af interfacestik


Explanation:
eller grænsefladestik.

Et gæt pga. manglende kontekst.

Bodil Little
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 111
Grading comment
Tak.

Kate

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tilslut interfacekonnektor


Explanation:
eller forbind interfacekonnektor

Hvis det skulle være "implementering", havde der vel stået "implementing"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-22 12:46:28 (GMT)
--------------------------------------------------

Nu går det op for mig, at det er en overskrift, så det skal nok alligevel være en -ing form altså tilslutning af interface(for min skyld gerne stik)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-22 12:47:57 (GMT)
--------------------------------------------------

Og så endnu en kommentar: Stik er princippet et han-stik, hvorimod konnektor er kønsneutralt

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 402

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxlone: men foretrækker 'interfacestik'
59 mins

agree  Allround: enig med Lone
1 hr

disagree  Bodil Little: Som overskrift er det bedre at omskrive
2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
--


Explanation:
Og hvad betyder det så rent faktisk at implementere et stik?

Det minder mig om EDB manden, der brugte weekenden på implementere et legehus til børnene derhjemme

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 402




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search