bond

Danish translation: kopipapir

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bond
Danish translation:kopipapir
Entered by: Dan Schioenning Larsen

18:14 Dec 2, 2003
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: bond
det er en papirtype - et af flere valg i printer software
Dan Schioenning Larsen
Denmark
kopipapir
Explanation:
Det står der i hvert fald på pakken. Tidligere hed det skrivemaskinepapir. Det har noget at gøre med gram pr. m². Det billigste udskriftspapir, der kan fås i modsætning til f.eks. papir med brevhoved.
Selected response from:

Cecilia Gammeltoft-Hansen
Denmark
Grading comment
Tak for hjælpen. Lyder rigtigt, at det er en ringere kvalitet papir.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bankpostpapir
Suzanne Blangsted (X)
5kopipapir
Cecilia Gammeltoft-Hansen
5bond (papir)
lone (X)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
bond (papir)


Explanation:
PDF] HL-3260N
Filtype: PDF/Adobe Acrobat - Vis som HTML
... papir, genbrugspapir, Bond papir Fleksibel bakke Alm. papir, genbrugspapir,
Bond papir, transparenter, kuverter og labels Ekstra arkfødere Alm. ...



    Reference: http://www.google.com
lone (X)
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kopipapir


Explanation:
Det står der i hvert fald på pakken. Tidligere hed det skrivemaskinepapir. Det har noget at gøre med gram pr. m². Det billigste udskriftspapir, der kan fås i modsætning til f.eks. papir med brevhoved.

Cecilia Gammeltoft-Hansen
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 437
Grading comment
Tak for hjælpen. Lyder rigtigt, at det er en ringere kvalitet papir.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
bankpostpapir


Explanation:
iht. L&H tekniske ordbog

Suzanne Blangsted (X)
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search