Chain of custody

Danish translation: produktionskæde

11:51 Feb 9, 2016
English to Danish translations [PRO]
Law/Patents - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: Chain of custody
I forbindelse med håndtering af varer på et stort lager.
"Our facilities are equipped with specialized environment controls, advanced data security, chain of custody processes..."
EmmaGu
Denmark
Danish translation:produktionskæde
Explanation:
Jeg tjekkede et af mine mest brugte websteder: https://da.glosbe.com/en/da/chain of custody

og der er mange forskellige muligheder:
forsyningskæde/produktionskæde/leverandørkæde/opbevaringskæde

så det afhænger af den specifikke sammenhæng
Selected response from:

Birgit Sabin
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sporbarhed
Lise Leavitt
3produktionskæde
Birgit Sabin


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
chain of custody
produktionskæde


Explanation:
Jeg tjekkede et af mine mest brugte websteder: https://da.glosbe.com/en/da/chain of custody

og der er mange forskellige muligheder:
forsyningskæde/produktionskæde/leverandørkæde/opbevaringskæde

så det afhænger af den specifikke sammenhæng

Example sentence(s):
  • Vi skal derfor sikre, at der indføres ensartede spilleregler over hele EU og hele vejen gennem produktionskæden.

    https://da.glosbe.com/en/da/
Birgit Sabin
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
chain of custody
sporbarhed


Explanation:
http://www.pefc.dk/bliv-certificeret/mulighederne

http://dic.dk/produkter/asc/

Lise Leavitt
United States
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search