auto active test

Dutch translation: automatische testmodus, auto active test

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:auto active test
Dutch translation:automatische testmodus, auto active test
Entered by: Henk Peelen

14:05 Mar 18, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Cursusmateriaal
English term or phrase: auto active test
De term komt voor in cursusmateriaal voor automonteurs. Hierbij ligt de nadruk op storingen kunnen opsporen en verhelpen. Daarvoor moet een "auto active test" uitgevoerd worden. De context is: "be able to conduct auto active test with Clip".
Anouk Gielgens
automatische testmodus
Explanation:
die handleidingen wel een beetje kennende, denk ik dat ze dat bedoelen:
de automatische test van CLIP kunnen verrichten
de CLIP-test in de automatische testmodus kunnen verrichten

--------------------------------------------------
Note added at 9 dagen (2008-03-27 16:07:24 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Graag gedaan, ik heb zelf trouwens ook net een vertaling voor hetzelfde onderwerp gedaan
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Bedankt voor je hulp!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4auto-active test
Kira Laudy
2automatische testmodus
Henk Peelen


  

Answers


1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
auto-active test


Explanation:
Ik zou het niet vertalen en zo laten. Er zijn genoeg meldingen als zodanig ook op NL sites.
ciao
Kira

Kira Laudy
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
automatische testmodus


Explanation:
die handleidingen wel een beetje kennende, denk ik dat ze dat bedoelen:
de automatische test van CLIP kunnen verrichten
de CLIP-test in de automatische testmodus kunnen verrichten

--------------------------------------------------
Note added at 9 dagen (2008-03-27 16:07:24 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Graag gedaan, ik heb zelf trouwens ook net een vertaling voor hetzelfde onderwerp gedaan

Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 225
Grading comment
Bedankt voor je hulp!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search