drive the business case

Dutch translation: de drijvende kracht achter de commerciële onderbouwing

07:23 Apr 16, 2012
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Botany / new seed
English term or phrase: drive the business case
Finance [Dept] drove the business case to fund the new project.

Dit staat in een opsomming van de bijdragen die alle afdelingen hebben geleverd om een nieuw zaad te ontwikkelen.
Renate van den Bos
Dutch translation:de drijvende kracht achter de commerciële onderbouwing
Explanation:
Finance (of Nederlandse vertaling) was de drijvende kracht achter de commerciële onderbouwing van de financiering van het nieuwe project.
Selected response from:

TMJS
Grading comment
Bedankt!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3de drijvende kracht achter de commerciële onderbouwing
TMJS
3ondernemingsplan maken
freekfluweel


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
de drijvende kracht achter de commerciële onderbouwing


Explanation:
Finance (of Nederlandse vertaling) was de drijvende kracht achter de commerciële onderbouwing van de financiering van het nieuwe project.

TMJS
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
1 hr

agree  Sindy Cremer
4 hrs

agree  Tina Vonhof
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ondernemingsplan maken


Explanation:
voordat je aan iets begint...

--------------------------------------------------
Note added at 1 uur (2012-04-16 08:57:37 GMT)
--------------------------------------------------

om in de context te blijven:

De afdeling Financiën heeft het ondernemingsplan gevoerd/geleid.

freekfluweel
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search