Alway trust content

Dutch translation: Inhoud van XXX altijd vertrouwen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Alway trust content
Dutch translation:Inhoud van XXX altijd vertrouwen
Entered by: Jack den Haan

14:54 Apr 27, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
English term or phrase: Alway trust content
Wat is het Nederlands eqiuivalent voor' Always trust content...' Dit verschijnt wanneer je software installeert op Windows. Is er een Nederlandse evenknie?
Harmen Rijks
United Kingdom
inhoud van XXX altijd vertrouwen
Explanation:
zie Microsoft glossaries
Selected response from:

Jack den Haan
Netherlands
Grading comment
Glossaries gevonden! Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2inhoud van XXX altijd vertrouwen
Jack den Haan
4 +1['Microsoft software' bijv.] altijd vertrouwen?
Ljiljana Malovic


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
alway trust content
inhoud van XXX altijd vertrouwen


Explanation:
zie Microsoft glossaries

Jack den Haan
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Glossaries gevonden! Bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacki: deze staat inderdaad het vaakste in de MS-glossaries
23 mins
  -> thx Jacki

agree  Jan Willem van Dormolen: Standaard MS-terminologie. Download de lijst van de MS-site.
17 hrs
  -> >thx Jan Willem

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
alway trust content
['Microsoft software' bijv.] altijd vertrouwen?


Explanation:
Heb ik paar dagen geleden gelezen, tijdens installatie van 'Proofing Tools'

of ook
inhoud van deze site altijd vertrouwen?
als er programma's worden gedownload

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-04-27 15:08:14 GMT)
--------------------------------------------------

Dit stukje tekst tussen de haakjes is maar een voorbeeld,ik moest wat opschrijven. Tijdens installatie van Proofing Tools (van Microsoft) heb ik gewoon en Nederlandstalige installatiebegeleiding gehad en daar kwam die tekst over vertrouwen ezv.
Misschien was het in het NL vanwege de Nederlandstalige versie van Windows (geen idee)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 0 min (2005-04-27 20:55:18 GMT)
--------------------------------------------------

met een vraagteken aan het eind, zonder meer, dat was ik vergeten te zeggen. want dat is eigenlijk als een vraag bedoeld

Ljiljana Malovic
Netherlands
Native speaker of: English

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chantal Henno
0 min
  -> dankjewel.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search