In case of previsible smartings on the head hedges, apply X next to the skin

Dutch translation: gebruik op de hoofdhuid op pijnlijke plekken waar irritatie nog niet zichtbaar is

11:19 Oct 1, 2010
English to Dutch translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: In case of previsible smartings on the head hedges, apply X next to the skin
Het betreft een pH-stabilisator die je in het haar smeert om haar en hoofdhuid te beschermen en irritatie en jeuk te voorkomen.
Mandy van Zantwijk
Netherlands
Dutch translation:gebruik op de hoofdhuid op pijnlijke plekken waar irritatie nog niet zichtbaar is
Explanation:
Het lijkt me dat ze iets in deze hoek bedoelen, maar echt duidelijke taal is de brontekst niet!!
Selected response from:

Saskia Bliemer - van der Pijl
Grading comment
Dank voor het meedenken!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gebruik op de hoofdhuid op pijnlijke plekken waar irritatie nog niet zichtbaar is
Saskia Bliemer - van der Pijl
3typo voor edges?
Desiree Tonino


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
in case of previsible smartings on the head hedges, apply x next to the skin
gebruik op de hoofdhuid op pijnlijke plekken waar irritatie nog niet zichtbaar is


Explanation:
Het lijkt me dat ze iets in deze hoek bedoelen, maar echt duidelijke taal is de brontekst niet!!

Saskia Bliemer - van der Pijl
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dank voor het meedenken!
Notes to answerer
Asker: Hij is leuk! (maar in dit geval niet van toepassing)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ron Willems: zoiets ja, "smartings" die nog niet zichtbaar zijn; "head [h]edges" en "next to the skin" hebben vermoedelijk te maken met de haargrenzen... we wachten ondertussen vol smartings op de eerste editie van The Oxford Unabridged Chinglish-Dutch Dictionary :^)
16 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
in case of previsible smartings on the head hedges, apply x next to the skin
typo voor edges?


Explanation:
Anders weet ik het ook niet.

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2010-10-01 11:43:25 GMT)
--------------------------------------------------

Is het soms zo'n voorvertaling uit het Chinees of zo? Ik vind de zin idd allesbehalve duidelijk

Desiree Tonino
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
Notes to answerer
Asker: Nee, de rest is allemaal goed geschreven, vandaar dat ik aan mezelf begon te twijfelen :-)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search