selection maintenance screen

Dutch translation: Keuzescherm voor onderhoud.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: selection maintenance screen
Dutch translation:Keuzescherm voor onderhoud.
Entered by: solejnicz

12:09 Aug 9, 2012
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Over het elektronisch bedienen van voertuigen
English term or phrase: selection maintenance screen
Context:

"Date and time setting
Open the driver display unit on the selection maintenance screen
(1).
Touch button DATE TIME (2) on the selection maintenance screen
(1).
The date-time maintenance screen (3) appears."
solejnicz
Netherlands
Keuzescherm voor onderhoud.
Explanation:
Scherm waarop je kunt kiezen welk onderhoud van toepassing is.
Selected response from:

Änne Silder
Grading comment
Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2hoofdscherm voor onderhoud
Wim Jonckheere
3 +1Keuzescherm voor onderhoud.
Änne Silder


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hoofdscherm voor onderhoud


Explanation:
het scherm waarop je verschillende selecties kan maken voor onderhoud werkzaamheden?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-08-09 13:31:34 GMT)
--------------------------------------------------

maintenance selection screen in het Engels zou idd logischer klinken en dan zou ik ook "keuzescherm" gebruiken

Wim Jonckheere
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ron Willems: lijkt me ook. 'keuzescherm' zou ik dan zeggen. een van de opties is het 'date-time maintenance screen', waarin je blijkbaar de datum+tijd kunt 'onderhouden' (=instellen). ze hadden beter 'maintenance selection screen' kunnen zeggen, maar ja...
18 mins

agree  Jan Willem van Dormolen: Keuzescherm voor onderhoud idd
1 hr

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Keuzescherm voor onderhoud.


Explanation:
Scherm waarop je kunt kiezen welk onderhoud van toepassing is.

Änne Silder
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Akke Wagenaar: Ingenieurs die korte software strings schrijven hebben vaak een raar gevoel voor taal. Screen for selection of maintenance, ook gezien de context.
6 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search