aged debtor listing

Dutch translation: ouderdomsoverzicht debiteuren

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:aged debtor listing
Dutch translation:ouderdomsoverzicht debiteuren
Entered by: Maria Gloria Severijns

22:39 Nov 25, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: aged debtor listing
We have enlisted the services of XXX to review our Accounts Payable operations. As part of this review, we are requesting that you supply XXX with an up-to-date statement or *aged debtor listing* of all accounts we have with you.
Erik Boers
Belgium
debiteuren ouderdomsoverzicht
Explanation:
Overzicht waarbij openstaande posten worden ingedeeld op basis van de vervaldata. Bijv. 0-30, <60, <90 dagen etc. Google!
Selected response from:

Maria Gloria Severijns
Philippines
Grading comment
Ik heb het omgekeerd: ouderdomsoverzicht (van) debiteuren, al valt er ook veel voor Kitty haar antwoord te zeggen. Bedankt, allebei!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2debiteuren ouderdomsoverzicht
Maria Gloria Severijns
4 +1overzicht van openstaande debiteuren
Kitty Brussaard


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
overzicht van openstaande debiteuren


Explanation:
Bovendien zien wij erop toe dat er geconsolideerde overzichten zijn van openstaande debiteuren en crediteuren. Naast de standaard balans en ...
http://www.excelcontroller.nl/functionaliteit/24/Draaitabell...

... Verzorgen van eventuele tussentijdse rapportage's;; Overzichten van openstaande debiteuren en crediteuren;; Opstellen van de jaarrekening. ...
http://www.groenewout-administraties.com/administraties.html

Kitty Brussaard
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 262

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sindy Cremer
2 hrs
  -> Bedankt Sindy :-)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
debiteuren ouderdomsoverzicht


Explanation:
Overzicht waarbij openstaande posten worden ingedeeld op basis van de vervaldata. Bijv. 0-30, <60, <90 dagen etc. Google!

Maria Gloria Severijns
Philippines
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 18
Grading comment
Ik heb het omgekeerd: ouderdomsoverzicht (van) debiteuren, al valt er ook veel voor Kitty haar antwoord te zeggen. Bedankt, allebei!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kitty Brussaard: Dit kan inderdaad ook :-)
2 hrs
  -> dank je, Kitty

agree  Ron Willems: maar dan liever andersom...
4 hrs
  -> bedankt Ron en ik ben het eens met je opmerking




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search