is another of many first scored

Dutch translation: is een nog een (voorbeeld) van de vele als eerste gerealiseerde/bereikte/gewonnen/verkregen (wapenfeiten)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:is another of many first scored
Dutch translation:is een nog een (voorbeeld) van de vele als eerste gerealiseerde/bereikte/gewonnen/verkregen (wapenfeiten)
Entered by: Adela Van Gils

15:12 Apr 2, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: is another of many first scored
Ik weet wat het betekent, maar misschien heeft iemand een mooie vertaling? Bedankt.
Adela Van Gils
Netherlands
is een ander (voorbeeld) van de vele als eerste gerealiseerde/bereikte/gewonnen/verkregen
Explanation:
... inderdaad, met een aantal slagen om de arm :-)
Wellicht levert 't wat (andere) ideeën op.
Wout-Jan
Selected response from:

seaMount
Grading comment
Het is een van de wapenfeiten geworden. Erg vrij, maar paste in tekst. Groet.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4is (nog) een van de vele successen/prestaties als pionier(s)
Fred ten Berge
3is een ander (voorbeeld) van de vele als eerste gerealiseerde/bereikte/gewonnen/verkregen
seaMount


Discussion entries: 2





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
is een ander (voorbeeld) van de vele als eerste gerealiseerde/bereikte/gewonnen/verkregen


Explanation:
... inderdaad, met een aantal slagen om de arm :-)
Wellicht levert 't wat (andere) ideeën op.
Wout-Jan

seaMount
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 21
Grading comment
Het is een van de wapenfeiten geworden. Erg vrij, maar paste in tekst. Groet.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Fred ten Berge: Deels goede mogelijkheden, maar er is een aanmerkelijk verschil tussen 'another' en 'an other'! Muggenziften?
2 days 1 hr

2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
is (nog) een van de vele successen/prestaties als pionier(s)


Explanation:
Zoals jezelf al dacht - - -

Fred ten Berge
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search