clown alley

Dutch translation: speciale (tussen) ruimte voor clowns

04:47 Jul 24, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Folklore / circus
English term or phrase: clown alley
De ruimte in een circustent waar clowns zich tussen de nummers door kunnen schminken en hun accessoires bewaren. Er is genoeg info over te vinden in het Engels, ook over afgeleide betekenissen (http://www.charliethejugglingclown.com/clown_alley.htm) maar hoe heet het in het Nederlands?
Gavinius
Dutch translation:speciale (tussen) ruimte voor clowns
Explanation:
just an idea...........
Selected response from:

Laurens Landkroon
Grading comment
Er is blijkbaar geen term voor, dus zal jouw oplossing het moeten doen.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3hoekje, kleedkamer clowns
Adela Van Gils
1 +1doorverwijzing
Guus van Osch (X)
1speciale (tussen) ruimte voor clowns
Laurens Landkroon


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
speciale (tussen) ruimte voor clowns


Explanation:
just an idea...........

Laurens Landkroon
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Er is blijkbaar geen term voor, dus zal jouw oplossing het moeten doen.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
doorverwijzing


Explanation:
via link hieronder?


    Reference: http://circus-web.nl/welkom.htm
Guus van Osch (X)
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mariette (X): http://circus.pagina.nl/
52 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hoekje, kleedkamer clowns


Explanation:
You name it. Kan vanalles zijn.

Adela Van Gils
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search