Champions integrity

Dutch translation: heeft integriteit hoog in het vaandel staan

16:45 Nov 2, 2005
English to Dutch translations [Non-PRO]
Human Resources / Behaviour
English term or phrase: Champions integrity
INTEGRITY…….
Champions Integrity and Trust
There is no such thing as a minor lapse in integrity...

Ik ben een lijst met gedragstypes aan het vertalen en een daarvan is bovenstaande, ik vraag me af of dit een uitdrukking is of dat ik kampioen letterlijk moet nemen. Heeft iemand een idee?

MTIA,
Iris
Iris70
Dutch translation:heeft integriteit hoog in het vaandel staan
Explanation:
(to) champion is hier het werkwoord, VD EN-NL: verdedigen, opkomen / pleiten / vechten voor, steunen, voorstaan, voorstander zijn van


b.v.
Makelaar Onroerend Goed Service Utrecht uit UtrechtDit door onze succesformule, waarbij kwaliteit, service en integriteit hoog in het vaandel staan. Onroerend Goed Service Utrecht is de zelfstandige en ...
onroerend.goed.service.utrecht.makelaarstarieven.com/
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5verdedigen, vechten voor ...
Pieter Unema, PhD
3 +1heeft integriteit hoog in het vaandel staan
Harry Borsje


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
champions integrity
verdedigen, vechten voor ...


Explanation:
let op de kleintjes: er staat niet champion's maar champions --> werkwoord

Pieter Unema, PhD
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
champions integrity
heeft integriteit hoog in het vaandel staan


Explanation:
(to) champion is hier het werkwoord, VD EN-NL: verdedigen, opkomen / pleiten / vechten voor, steunen, voorstaan, voorstander zijn van


b.v.
Makelaar Onroerend Goed Service Utrecht uit UtrechtDit door onze succesformule, waarbij kwaliteit, service en integriteit hoog in het vaandel staan. Onroerend Goed Service Utrecht is de zelfstandige en ...
onroerend.goed.service.utrecht.makelaarstarieven.com/


Harry Borsje
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 22
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: yes, it's about one's own integrity.
32 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search