damages and equitable relief

Dutch translation: facultatief, op de billlijkheids berustend rechtsmiddel/verhaal

07:00 Oct 22, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: damages and equitable relief
we will hold xxx and any other third parties liable for damages and equitable relief.

ik kom niet uit de juiste formulering. wie kan helpen?
Linda Ferwerda
Dutch translation:facultatief, op de billlijkheids berustend rechtsmiddel/verhaal
Explanation:
facultatief, op de billlijkheids berustend rechtsmiddel/verhaal; te vinden in onze eigen Proz-glossaries en ook via de daar vermelde link van Eurdicautom


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2004-10-22 08:02:11 GMT)
--------------------------------------------------

Iets als enige andere (billijke) vorm van verhaal/compensatie, schadevergoeding en (billijke) niet-financiële genoegdoening misschien? Succes
Selected response from:

FullCircle (X)
Netherlands
Grading comment
Allemaal bedankt en prettig weekend!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1facultatief, op de billlijkheids berustend rechtsmiddel/verhaal
FullCircle (X)
3aansprakelijk voor geleden schades en billijk redres.
11thmuse


Discussion entries: 1





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
facultatief, op de billlijkheids berustend rechtsmiddel/verhaal


Explanation:
facultatief, op de billlijkheids berustend rechtsmiddel/verhaal; te vinden in onze eigen Proz-glossaries en ook via de daar vermelde link van Eurdicautom


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2004-10-22 08:02:11 GMT)
--------------------------------------------------

Iets als enige andere (billijke) vorm van verhaal/compensatie, schadevergoeding en (billijke) niet-financiële genoegdoening misschien? Succes

FullCircle (X)
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 44
Grading comment
Allemaal bedankt en prettig weekend!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chris Hopley: je tweede optie lijkt me ook een goede in dit verband
1 hr
  -> dank je

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aansprakelijk voor geleden schades en billijk redres.


Explanation:
Ik begrijp het probleem van inpassing van de glossery oplossing. Misschien helpt dit?

11thmuse
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 110




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search