vacuum-formed domes

Dutch translation: gigantische vacuümgevormde plastic luchtbellen

15:03 Jan 9, 2013
English to Dutch translations [PRO]
Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / verpakking
English term or phrase: vacuum-formed domes
Easter egg-style boxes with huge vacuum-formed domes and unnecessary layers of cardboard.

verpakkingsmateriaal, voor de context zie http://www.independent.co.uk/life-style/food-and-drink/featu...

Mijn voorstel is: vacuümgevormde halve bollen.

Bestaat hier een meer officiële benaming voor?
Jan Messchendorp
Netherlands
Dutch translation:gigantische vacuümgevormde plastic luchtbellen
Explanation:
Dat het gaat om veel te grote verpakkingen ("verpakte lucht " heet dat in de logistiek) komt hier dacht ik wel mee naar voren.


--------------------------------------------------
Note added at 3 dagen2 uren (2013-01-12 17:04:19 GMT)
--------------------------------------------------

Eh... vormen doe je (de omhulling) met vacuüm. Vervolgens verpak je er lucht in.
Maar is snap je ongemak met deze oplossing...
Het mooie in deze wereld is, dat je volledig autonoom mag beslissen in deze :-)
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Bedankt. Jammer dat we er geen afbeelding van hebben...
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3gigantische vacuümgevormde plastic luchtbellen
Leo te Braake | dutCHem
3vacuümgevormde koepels
Henk Sanderson


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vacuümgevormde koepels


Explanation:
Vanwege de uitzonderlijke grootte zoals in het begeleidend document wordt beschreven kies ik voor een woord dat ook de groote uitdrukt

Henk Sanderson
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Bedankt voor het meedenken.


19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gigantische vacuümgevormde plastic luchtbellen


Explanation:
Dat het gaat om veel te grote verpakkingen ("verpakte lucht " heet dat in de logistiek) komt hier dacht ik wel mee naar voren.


--------------------------------------------------
Note added at 3 dagen2 uren (2013-01-12 17:04:19 GMT)
--------------------------------------------------

Eh... vormen doe je (de omhulling) met vacuüm. Vervolgens verpak je er lucht in.
Maar is snap je ongemak met deze oplossing...
Het mooie in deze wereld is, dat je volledig autonoom mag beslissen in deze :-)

Leo te Braake | dutCHem
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 17
Grading comment
Bedankt. Jammer dat we er geen afbeelding van hebben...
Notes to answerer
Asker: Betekent vacuümgevormd niet dat er juist geen lucht in zit?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search