teething problems

Dutch translation: kinderziektes

15:58 Jan 24, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: teething problems
figuurlijk

De hele zin luidt:
It’s not missing much, the reliability is there, it just has some teething problems to sort out.

Het gaat hier om een nieuwe raceauto.

Ik zoek een vlotte manier om dit uit te drukken. Suggesties? Alvast bedankt!
Shayna Barby (X)
Dutch translation:kinderziektes
Explanation:
Een suggestie: (de raceauto) heeft nog wat last van kinderziektes.

Zoals in "...Technisch heeft het in mei dit jaar geïntroduceerde systeem nog last van kinderziektes..."
Selected response from:

Hans Hereijgers
Grading comment
Bedankt voor je hulp. Ik had eigenlijk even beter moeten kijken voordat ik de vraag stelde :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kinderziektes
Joeri Van Liefferinge
4kinderziektes
Hans Hereijgers


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kinderziektes


Explanation:
geen uitleg nodig


    geen referenties nodig
Joeri Van Liefferinge
Belgium
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 90

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kinderziektes


Explanation:
Een suggestie: (de raceauto) heeft nog wat last van kinderziektes.

Zoals in "...Technisch heeft het in mei dit jaar geïntroduceerde systeem nog last van kinderziektes..."


    Reference: http://www.verkeerskunde.nl/nieuws2001/gsmparkeren.htm
Hans Hereijgers
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 6
Grading comment
Bedankt voor je hulp. Ik had eigenlijk even beter moeten kijken voordat ik de vraag stelde :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search