crazy rock 'n' roll ride

Dutch translation: ... om het daarna nog eens dunnetjes over te doen.

13:50 Apr 1, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Other
English term or phrase: crazy rock 'n' roll ride
He has ridden his fame to the top of the charts and hit rock bottom, only to begin that *crazy rock 'n' roll ride all over again*

Ik weet niet zeker hoe het laatste gedeelte van de zin in te passen. Is een persbericht over een bekende muzikant.

Bedankt,
Ronald
Ronald
Dutch translation:... om het daarna nog eens dunnetjes over te doen.
Explanation:
Geen exacte vertaling, maar dekt denk ik wel ongeveer de lading.
Selected response from:

edith1
Netherlands
Grading comment
Bedankt, deze "lekt de lading" wel denk ik.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3... om het daarna nog eens dunnetjes over te doen.
edith1
3 +2en nu begint hij weer een nieuwe rit in de rock 'n' rollercoaster
Guus van Osch (X)
3een ware rit in een achtbaan
Nicolette Ri (X)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
... om het daarna nog eens dunnetjes over te doen.


Explanation:
Geen exacte vertaling, maar dekt denk ik wel ongeveer de lading.

edith1
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt, deze "lekt de lading" wel denk ik.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nicolette Ri (X): hij is heel hoog gestegen en heel diep gezakt, en doet dat nu nog eens een keer (dunnetjes) over
1 hr

agree  Brave: alleen om dat nu nog eens dunnetjes over te doen
3 hrs

agree  FullCircle (X)
5 hrs

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
en nu begint hij weer een nieuwe rit in de rock 'n' rollercoaster


Explanation:
misschien met een woordspeling?

Guus van Osch (X)
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Francina
2 hrs

agree  Fred ten Berge
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
een ware rit in een achtbaan


Explanation:
of zoiets. Figuurlijk dan.

Nicolette Ri (X)
Native speaker of: Native in DutchDutch




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search