on-going work

Dutch translation: onderhanden werk

15:03 May 27, 2009
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - SAP
English term or phrase: on-going work
Intermediary Receipt (By Products) via RF: overview.

Identify intermediates of process order BOM.
Ensure traceability of on-going work and stock.

Ik weet dat het normaalgezien 'permanent werk' betekent, maar in deze context lijkt me dat een beetje bizar.
shenja dieltjens (X)
Belgium
Dutch translation:onderhanden werk
Explanation:
Dat werd bij ons gebruikt.
Het is het project waarvoor al uitgaven zijn gedaan (grondstoffen, fabriekscapaciteit) maar dat nog niet gereed is (dus nog geen voorraad eindproduct, nog niet verkoopklaar).
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3onderhanden werk
Leo te Braake | dutCHem
3 +4werk in uitvoering
Erik Boers


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
werk in uitvoering


Explanation:
Lijkt me.

Erik Boers
Belgium
Native speaker of: Dutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Ponfoort (X): En ik zou het ook nooit als "permanent" vertalen!!!
4 mins

agree  Frank Poppelaars: is dit pro?
9 mins

agree  Jan Willem van Dormolen
1 hr

agree  Leo te Braake | dutCHem: Frank: ja, dit is Pro. Het kiezen van terminologie in een software-UI is een heidens moeilijke klus.
3 hrs

neutral  Jack den Haan: Erik, weet je zeker dat dit de SAP-term is?
4 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
onderhanden werk


Explanation:
Dat werd bij ons gebruikt.
Het is het project waarvoor al uitgaven zijn gedaan (grondstoffen, fabriekscapaciteit) maar dat nog niet gereed is (dus nog geen voorraad eindproduct, nog niet verkoopklaar).

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jack den Haan: Dit is de gebruikelijke term in de ERP-wereld. Of dat ook bij SAP zo is, weet ik niet.
16 mins
  -> SAP is gewoon ERP, maar dan zodanig uit zijn krachten gegroeid, dat niemand het nog in zijn geheel kan overzien....

agree  vixen
14 hrs

agree  Ron Willems
2 days 22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search