washing pump

Dutch translation: pomp van de wasinrichting

10:02 Jan 20, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: washing pump
agriculture machinery
Dutch translation:pomp van de wasinrichting
Explanation:
Wat meer uitleg over de machine zou handig zijn. Als het over een oogst- en verwerkingsmachine gaat, zou deze met een wasinrichting uitgerust kunnen zijn...
Selected response from:

Carla Zwanenberg
Netherlands
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5pomp van (door)spoelinstallatie
Henk Peelen
2 +6pomp van de wasinrichting
Carla Zwanenberg


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +6
pomp van de wasinrichting


Explanation:
Wat meer uitleg over de machine zou handig zijn. Als het over een oogst- en verwerkingsmachine gaat, zou deze met een wasinrichting uitgerust kunnen zijn...

Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 317
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
10 mins

agree  Helen Lusted: of pomp van de spoelmachine
24 mins

agree  Leo te Braake | dutCHem: spoelmachinepomp?
25 mins

agree  Saskia Steur (X)
3 hrs

agree  Benny Raemaekers
5 hrs

agree  Satie
1 day 44 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
pomp van (door)spoelinstallatie


Explanation:
spoelinstallatie/spoelmechanisme/spoelinrichting


Carla heeft gelijk: er iets iets meer context nodig om te weten wat precies wordt bedoeld. To wash is op zich wassen, maar bij technische installaties betkent dit vaak (door)spoelen

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carla Zwanenberg: ja, dat is ook een mogelijkheid
3 mins

agree  Quark
1 hr

agree  Saskia Steur (X)
3 hrs

agree  Benny Raemaekers
5 hrs

agree  Satie
1 day 34 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search