combination lap

Farsi (Persian) translation: کمربند ایمنی سه نقطه ای

13:18 Jan 3, 2015
English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: combination lap
Children who have outgrown the child restraint system should be seated in the rear seat and wear combination lap shoulder belt.
safura
Iran
Farsi (Persian) translation:کمربند ایمنی سه نقطه ای
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2015-01-03 13:27:01 GMT)
--------------------------------------------------

این نوع کمربند در واقع ترکیبی از دو نوع مختلف کمربند، یعنی کمربند ران و کمربند شانه ای می باشد.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2015-01-03 13:31:02 GMT)
--------------------------------------------------

در واقع فکر می کنم شوال قبلی تان نیز بخشی از این سوال بوده، پس عبارت کمربند ایمنی شانه ای منظور است

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2015-01-03 13:31:44 GMT)
--------------------------------------------------

ببخشید منظور همان کمربند ایمنی سه نقطه ای می باشد

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2015-01-03 13:37:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://car-tech.blogfa.com/category/27
Selected response from:

mah.karimpour
Iran
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1کمربند ایمنی سه نقطه ای
mah.karimpour
5ترکیب کمربند شانه ای و شکمی/شانه ای و کمری
Hesam Janani
5ترکیبی از
Ali Fazel


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ترکیبی از


Explanation:
بچه هایی که....باید در صندلی عقب نشانده شوند و ترکیبی از کمربند پا و شانه ببندند =کمربندشان باید دو بخش داشته باشد هم پاهایشان را نگهدارد و هم شانه شان را


Ali Fazel
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ترکیب کمربند شانه ای و شکمی/شانه ای و کمری


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2015-01-03 13:24:33 GMT)
--------------------------------------------------

کودکان باید در صندلی عقبی نشانده شوند و ترکیب کمربند ایمنی شانه ای و شکمی را استفاده کنند/ببندند.

Hesam Janani
Iran
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
کمربند ایمنی سه نقطه ای


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2015-01-03 13:27:01 GMT)
--------------------------------------------------

این نوع کمربند در واقع ترکیبی از دو نوع مختلف کمربند، یعنی کمربند ران و کمربند شانه ای می باشد.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2015-01-03 13:31:02 GMT)
--------------------------------------------------

در واقع فکر می کنم شوال قبلی تان نیز بخشی از این سوال بوده، پس عبارت کمربند ایمنی شانه ای منظور است

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2015-01-03 13:31:44 GMT)
--------------------------------------------------

ببخشید منظور همان کمربند ایمنی سه نقطه ای می باشد

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2015-01-03 13:37:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://car-tech.blogfa.com/category/27

mah.karimpour
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 20
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanam Shahed-ali
2 hrs
  -> Thank You.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search