child restraint system

Farsi (Persian) translation: صندلی ایمنی کودک

15:29 Jan 5, 2015
English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: child restraint system
Children should be seated in the rear seat in an appropriate child restraint system.
safura
Iran
Farsi (Persian) translation:صندلی ایمنی کودک
Explanation:
من کتابی را با عنوان "ارتقاء فرایند ایمنی قانون گذاری جاده ای" برای پلیس راهور ترجمه کرده ام." صندلی ایمنی کودک" معادل کاملا جا افتاده و پذیرفته شده ای است.
journals.sbmu.ac.ir/spip/article/download/7035/5943
www.rtmc.ir/Downloader.aspx?ID=10&Type=book
acoforum.org/archive/index.php?t-388.html
http://www.mashin-baz.com/others/دوج-اونجر-آر-تی-dodge-aveng...
http://www.parscanada.com/_12496_نکاتی-در-مورد-مقررات-ایمنی-...
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=child restraint syste...
Selected response from:

Mehran Borzoufard
Iran
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1صندلی ایمنی کودک
Mehran Borzoufard
5صندلی مخصوص کودک
mah.karimpour
5سیستم ایمنی کودک
Mina Ahmadi
5سیستم محافاظ کودک
Ali Saffarpour
4صندلی محافظ کودک
taheri m


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
سیستم ایمنی کودک


Explanation:
سیستم نگهداری کودک

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2015-01-05 16:21:21 GMT)
--------------------------------------------------

سیستم محافظت از کودک

Mina Ahmadi
United States
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
سیستم محافاظ کودک


Explanation:
در ترجمه این جمله باید در نظر داشت که نویسنده بر سیستم بودن این سامانه تاکید دارد نه صرفا خود صندلی در غیر این صورت می توانست از یک عبارت موصوف و صفتی استفاده کند.

Ali Saffarpour
Iran
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
صندلی ایمنی کودک


Explanation:
من کتابی را با عنوان "ارتقاء فرایند ایمنی قانون گذاری جاده ای" برای پلیس راهور ترجمه کرده ام." صندلی ایمنی کودک" معادل کاملا جا افتاده و پذیرفته شده ای است.
journals.sbmu.ac.ir/spip/article/download/7035/5943
www.rtmc.ir/Downloader.aspx?ID=10&Type=book
acoforum.org/archive/index.php?t-388.html
http://www.mashin-baz.com/others/دوج-اونجر-آر-تی-dodge-aveng...
http://www.parscanada.com/_12496_نکاتی-در-مورد-مقررات-ایمنی-...
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=child restraint syste...

Mehran Borzoufard
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mah.karimpour
15 hrs
  -> Thank you so much.

39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
صندلی مخصوص کودک


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2015-01-05 17:32:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Child_safety_seat

mah.karimpour
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 20

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
صندلی محافظ کودک


Explanation:
صندلی محافظ کودک معادلی است که عموما برای این اصطلاح به کار برده می شود.

taheri m
Iran
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search