Loading

Farsi (Persian) translation: آماده‌سازی

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Loading
Farsi (Persian) translation:آماده‌سازی
Entered by: Sajad Mousavi

08:34 Nov 27, 2018
English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / Computers, software, app localization
English term or phrase: Loading
معادل‌هایی که پیداکردم بارگیری و بارگذاری بوده اما خب بارگذاری برای آپلود و بارگیری برای دانلود هم به‌کار می‌روند. برای
Load
چه پیشنهادی دارید؟
Rezvan Bahman
Iran
آماده‌سازی
Explanation:
باید کانتکس بیشتری را در اختیار بگذارید اما من این معادل رو هم پیشنهاد میدم چون استفاده زیاد میشه
Selected response from:

Sajad Mousavi
Iran
Grading comment
فکر‌میکنم این معادل مفهومو برسونه. ممنون
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5بارکنش
Fereshte kamare
4توضیحات
Niayesh Omidi
3آماده‌سازی
Sajad Mousavi


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
loading
آماده‌سازی


Explanation:
باید کانتکس بیشتری را در اختیار بگذارید اما من این معادل رو هم پیشنهاد میدم چون استفاده زیاد میشه

Sajad Mousavi
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 3
Grading comment
فکر‌میکنم این معادل مفهومو برسونه. ممنون

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
loading
توضیحات


Explanation:
به نظر من بسته به متن باید بارگذاری یا بارگیری ترجمه بشه
چون مفهوم همین هست و فکر می‌کنم این کوتاه شده دانلود و آپلود باشه
و معادل‌های دیگه شاید درست مفهوم رو نرسونن

Niayesh Omidi
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 3

39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
loading
بارکنش


Explanation:
بارگیری بهترین گزینست ولی اگر مایل به استفاده از کلمات دیگری هستین بارکنش هم میتونید استفاده کنید

Fereshte kamare
Iran
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search