Grounding

Farsi (Persian) translation: قرارگیری روی زمین

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Grounding
Farsi (Persian) translation:قرارگیری روی زمین
Entered by: sarayou

23:55 Feb 3, 2020
English to Farsi (Persian) translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / Grounding
English term or phrase: Grounding
Grounding, also called earthing, is a therapeutic technique that involves doing activities that “ground” or electrically reconnect you to the earth. This practice relies on earthing science and grounding physics to explain how electrical charges from the earth can have positive effects on your body.
sarayou
Iran
قرارگیری روی زمین
Explanation:
تماس با زمین
زمین‌درمانی از طریق تماس با زمین

استفاده از انرژی زمین
شاید این روش کمی عجیب‌تر از سایر روش‌های درمان جت لگ به نظر برسد. اما بسیاری از سلبریتی‌ها حتی از این روش که به آن (Grounding) می‌گویند استفاده کرده‌اند تا با مشکلات پرواز مقابله کرده و در مقصدشان دچار جت لگ نشوند. این درمان به بهبود سلامت فیزیکی و ذهنی کمک می‌کند. برای استفاده از انرژی زمین باید پای برهنه به روی زمین راه رفته یا بایستید. در نظر داشته باشید که این می‌تواند قدم زدن به روی علف‌های روی زمین، شن و ماسه و یا قدم زدن در آب‌های ساحلی اقیانوس باشد. نیاز نیست طولانی مدت این کار را انجام دهید، اغلب مواقع ۲۰ دقیقه قدم زدن و استفاده از انرژی زمین کافی خواهد بود.
Selected response from:

Mohammad Ali Omrani
Iran
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5تماس زمینی
Ali Sharifi
5اتصال انرژیکی به زمین یا گراندینگ
Marzieh Izadi
4قرارگیری روی زمین
Mohammad Ali Omrani
4اتصال الکتریکی به زمین
esmaeel balaghi


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
تماس زمینی


Explanation:
تماس زمینی

Ali Sharifi
United States
Works in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 20

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grounding
قرارگیری روی زمین


Explanation:
تماس با زمین
زمین‌درمانی از طریق تماس با زمین

استفاده از انرژی زمین
شاید این روش کمی عجیب‌تر از سایر روش‌های درمان جت لگ به نظر برسد. اما بسیاری از سلبریتی‌ها حتی از این روش که به آن (Grounding) می‌گویند استفاده کرده‌اند تا با مشکلات پرواز مقابله کرده و در مقصدشان دچار جت لگ نشوند. این درمان به بهبود سلامت فیزیکی و ذهنی کمک می‌کند. برای استفاده از انرژی زمین باید پای برهنه به روی زمین راه رفته یا بایستید. در نظر داشته باشید که این می‌تواند قدم زدن به روی علف‌های روی زمین، شن و ماسه و یا قدم زدن در آب‌های ساحلی اقیانوس باشد. نیاز نیست طولانی مدت این کار را انجام دهید، اغلب مواقع ۲۰ دقیقه قدم زدن و استفاده از انرژی زمین کافی خواهد بود.

Mohammad Ali Omrani
Iran
Works in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 36

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grounding
اتصال الکتریکی به زمین


Explanation:
در برق و الکترونیک، هر سیستم باید به زمین اتصال داشته باشه تا اثرات صاعقه رو به زمین منتقل کنه واژه های گراند و ارت در برق و الکترونیک زیاد استفاده میشه که به معنای اتصال الکترکی به زمین هست

esmaeel balaghi
Iran
Works in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
grounding
اتصال انرژیکی به زمین یا گراندینگ


Explanation:
به معنی متعادل‌سازی انرژی فیزیکی و کاورایی خود توسط اتصال با زمین است.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2020-02-04 04:24:35 GMT)
--------------------------------------------------

متعادل‌سازی انرژی فیزیکی و ماورایی خود توسط اتصال با زمین است



    Reference: http://www.arnusha.ir/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%AA%...
Marzieh Izadi
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search