first inventory of productions

Farsi (Persian) translation: فهرست اسناد و مدارک موجودی که مدافع به دادگاه ارائه کرده است

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:first inventory of productions
Farsi (Persian) translation:فهرست اسناد و مدارک موجودی که مدافع به دادگاه ارائه کرده است
Entered by: sarayou

16:35 Feb 2, 2020
English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Law (general) / first inventory of productions
English term or phrase: first inventory of productions
Inventory of productions for Defender
sarayou
Iran
فهرست اسناد و مدارک موجودی که مدافع به دادگاه ارائه کرده است
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2020-02-02 16:52:17 GMT)
--------------------------------------------------

این توضیح انگلیسی
It's simply a list of the productions (documentary/physical evidence) that the Defender will have lodged with the court.
ترجمه جمله بالا
لیست اسناد و مدارک فیزیکی موجودی که از سوی مدافع به دادگاه برای بررسی ارائه شده است.
این هم لینک
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=10&t=138...
ترجمه خلاصه شده اش می شود این
فهرست اسناد و مدارک ارائه شده به دادگاه از سوی مدافع

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2020-02-02 16:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

Defender
یعنی مدافع
lodged with the court
به دادگاه ارائه داده است
منظور از کلمه
productions
هم اسناد و مدارک فیزیکی است.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2020-02-02 16:56:48 GMT)
--------------------------------------------------

first inventory of productions
اولین سری از اسناد و مدارک فیزیکی موجودی که مدافع به دادگاه ارائه کرده است
یا ترجمه خلاصه تر
اولین سری اسناد و مدارک ارائه شده از سوی مدافع به دادگاه

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2020-02-02 17:03:39 GMT)
--------------------------------------------------

خود اصطلاح
Inventory of production
یعنی موجودی کالا، شامل مواد خام و محصولاتی می‌باشد که در جریان تولید مورد استفاده قرار می گیرد
ولی این جا متن حقوقی است و منظور
اسناد و مدارک فیزیکی است که در جریان رسیدگی پرونده در اختیار دادگاه قرار می گیرد
https://fa.wikipedia.org/wiki/موجودی_کالا
Selected response from:

Marzieh Izadi
Iran
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5فهرست اسناد و مدارک موجودی که مدافع به دادگاه ارائه کرده است
Marzieh Izadi
5فهرست مدارک موجود برای اثبات/دفاع از دعوی
Sina Salehi
5اولین موجود گیری تولید
Ali Sharifi


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
اولین موجود گیری تولید


Explanation:
اولین موجود گیری تولید

Ali Sharifi
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 8

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
فهرست مدارک موجود برای اثبات/دفاع از دعوی


Explanation:
 production is a document or article that is used as part or an admission of the evidence by which the party seeks to prove/defend the case. It may be anything from a scrap of paper to a probative document.
Production: مدارکی است برای اثبات دعوی
Inventory: فهرست: مجموعه

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2020-02-02 16:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

اولین فهرست مدارک اثبات/دفاع از دعوی

Sina Salehi
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 72

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
فهرست اسناد و مدارک موجودی که مدافع به دادگاه ارائه کرده است


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2020-02-02 16:52:17 GMT)
--------------------------------------------------

این توضیح انگلیسی
It's simply a list of the productions (documentary/physical evidence) that the Defender will have lodged with the court.
ترجمه جمله بالا
لیست اسناد و مدارک فیزیکی موجودی که از سوی مدافع به دادگاه برای بررسی ارائه شده است.
این هم لینک
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=10&t=138...
ترجمه خلاصه شده اش می شود این
فهرست اسناد و مدارک ارائه شده به دادگاه از سوی مدافع

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2020-02-02 16:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

Defender
یعنی مدافع
lodged with the court
به دادگاه ارائه داده است
منظور از کلمه
productions
هم اسناد و مدارک فیزیکی است.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2020-02-02 16:56:48 GMT)
--------------------------------------------------

first inventory of productions
اولین سری از اسناد و مدارک فیزیکی موجودی که مدافع به دادگاه ارائه کرده است
یا ترجمه خلاصه تر
اولین سری اسناد و مدارک ارائه شده از سوی مدافع به دادگاه

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2020-02-02 17:03:39 GMT)
--------------------------------------------------

خود اصطلاح
Inventory of production
یعنی موجودی کالا، شامل مواد خام و محصولاتی می‌باشد که در جریان تولید مورد استفاده قرار می گیرد
ولی این جا متن حقوقی است و منظور
اسناد و مدارک فیزیکی است که در جریان رسیدگی پرونده در اختیار دادگاه قرار می گیرد
https://fa.wikipedia.org/wiki/موجودی_کالا

Marzieh Izadi
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 52




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search