warrant for intimation of notice

Farsi (Persian) translation: حکم برای اظهار رسمی اخطار/احضار

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:warrant for intimation of notice
Farsi (Persian) translation:حکم برای اظهار رسمی اخطار/احضار
Entered by: sarayou

01:47 Feb 5, 2020
English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Law (general) / warrant for intimation of notice
English term or phrase: warrant for intimation of notice
Form of notice of intention to defend in family action
(1)* Warrant for intimation of notice in terms of Form F9 on the child(ren) (insert full name(s) and date(s) of birth) is sought.
sarayou
Iran
حکم برای اظهار رسمی اخطار/احضار
Explanation:
https://fa.glosbe.com/fa/en/(حقوق) اظهار رسمی
Intimation of notice بیینید این جا داریم
Intimation: اظهار رسمی
Notice: اخطار: احضار
اینجا اصلا منظور یک نامه یا چیز مثل آن نیست بلکه یک عبارت اسمی است و هیچ واژه ای با معنی صدور در آن یافت نمی شود

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-02-05 05:05:10 GMT)
--------------------------------------------------

را خواهیم Noticeاگر منظور نامه باشد ابتدا کلمه ی
داشت مثل
Notice of hearing: اخطارنامه جلسه ی رسیدگی
Notice of intention: قصدنامه ی
در اینجا ترکیبی کاملا متفاوت به صورت یک عبارت داریم که ترجمه ی آن به صورت عبارات بالا اشتباه است
Selected response from:

Sina Salehi
Iran
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1حکم برای اظهار رسمی اخطار/احضار
Sina Salehi
5حکم ابلاغ اخطاریه
Ali Sharifi
5قرار صدور اخطارنامه
Marzieh Izadi


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
قرار صدور اخطارنامه


Explanation:
intimation of notice
اخطارنامه
هشدارنامه
یادبرگ
ولی همان معادل اول که بالا هم نوشته شده، رایج تر است
ورقه ایست که از طرف شاکی خصوصی برای خوانده ایلاغ می شود و به او اخطار داده می شود که چنانچه وقت رسیدگی بدعوی باو به اتمام برسد، پرونده توسط مراجع بالاتر مورد بررسی قرار می گیرد میشود . توضیح فرق اخطارنامه با احضارنامه آنست که اخطارنامه ضمانت اجرائ دستور جلب را ندارد .


    Reference: http://https://dictionary.abadis.ir/fatofa/%D8%A7%D8%AE%D8%B...
Marzieh Izadi
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 52

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
حکم برای اظهار رسمی اخطار/احضار


Explanation:
https://fa.glosbe.com/fa/en/(حقوق) اظهار رسمی
Intimation of notice بیینید این جا داریم
Intimation: اظهار رسمی
Notice: اخطار: احضار
اینجا اصلا منظور یک نامه یا چیز مثل آن نیست بلکه یک عبارت اسمی است و هیچ واژه ای با معنی صدور در آن یافت نمی شود

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-02-05 05:05:10 GMT)
--------------------------------------------------

را خواهیم Noticeاگر منظور نامه باشد ابتدا کلمه ی
داشت مثل
Notice of hearing: اخطارنامه جلسه ی رسیدگی
Notice of intention: قصدنامه ی
در اینجا ترکیبی کاملا متفاوت به صورت یک عبارت داریم که ترجمه ی آن به صورت عبارات بالا اشتباه است

Sina Salehi
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yasaman Kalantari
6 hrs
  -> Thanks!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
حکم ابلاغ اخطاریه


Explanation:
حکم ابلاغ اخطاریه


    https://thelawdictionary.org/intimation/
Ali Sharifi
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search