network assets

Finnish translation: verkossa olevat arvokkaat tiedot

15:23 Sep 26, 2006
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / to inure
English term or phrase: network assets
Tietäisikö joku viisaampi suomalaista termiä käsitteelle "network assets" ?

Kiitos!

Intrusion prevention system protects network assets from both known and undefined vulnerabilities.
Delinguaproz
Finnish translation:verkossa olevat arvokkaat tiedot
Explanation:
Kontekstin perusteella kysymys on tunkeutumisenestojärjestelmästä, ts. tietoturvasta: IPS suojaa verkossa olevia arvoikkaita tietoja ... tms.

Selected response from:

Jussi Rosti
Finland
Grading comment
Kiitos, jotain sellaista ajattelinkin - mietin vaan oliko sille termiä.

Katja
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1verkossa olevat arvokkaat tiedot
Jussi Rosti
3verkko-omaisuus
Marja Sinkkonen


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
verkko-omaisuus


Explanation:
Konteksti auttaisi tässä kummasti. Tuo verkko-omaisuus liittyy yleensä puhelin- tai sähköverkkoihin.

Marja Sinkkonen
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
verkossa olevat arvokkaat tiedot


Explanation:
Kontekstin perusteella kysymys on tunkeutumisenestojärjestelmästä, ts. tietoturvasta: IPS suojaa verkossa olevia arvoikkaita tietoja ... tms.



Jussi Rosti
Finland
Works in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 50
Grading comment
Kiitos, jotain sellaista ajattelinkin - mietin vaan oliko sille termiä.

Katja

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alfa Trans (X)
11 days
  -> Kiitos, Marju :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search