bypass request a bypass, approved bypass, declined bypass

Finnish translation: ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitus

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bypass request a bypass, approved bypass, declined bypass
Finnish translation:ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitus
Entered by: Eija Cavanaugh

14:05 Feb 18, 2009
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / Komento ohjelmistossa
English term or phrase: bypass request a bypass, approved bypass, declined bypass
Ohjelmisto autojen vähittäiskauppiaille ja kenttäinsinööreille, jossa kukin käyttäjä voi luoda / katsoa käytetyistä autoista luotua huoltotiedotetta. Huoltotiedotteet käännetään aina alkuperäiskieleltä englanniksi ja päinvastoin. Yksi vaihe ennen tiedotteen julkaisemista on "bypass" - eli tiedotteen luoja tai myynti-insinööri pyytää bypassia tiedotteelle - requests a bypass - sen jälkeen bypass joko hyväksytään tai hylätään.
Eija Cavanaugh
ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitus
Explanation:
Näin olen sen joskus kääntänyt.
Selected response from:

Alfa Trans (X)
Grading comment
Kiitos. Näin ajattelinkin.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ohitus, ohituspyyntö, ohitus hyväksytty, ohitus hylätty
Petra Alankoja
4ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitus
Alfa Trans (X)


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitus


Explanation:
Näin olen sen joskus kääntänyt.

Alfa Trans (X)
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Kiitos. Näin ajattelinkin.

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ohitus, ohituspyyntö, ohitus hyväksytty, ohitus hylätty


Explanation:
'Bypass' voidaan kääntää sanoilla ohittaa, sivuuttaa tai kiertää.

Petra Alankoja
Specializes in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search