demute

Finnish translation: ääni

10:31 Nov 22, 2007
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: demute
Jos laitteessa on mute ja sitten myös demute, niin miten kääntäisitte suomeksi demute?
tradu (X)
Italy
Finnish translation:ääni
Explanation:
Tarkistin windows media playerista ja siinä on yksinkertaisesti "vaimennus" ja "ääni". Riippuu tietenkin asiayhteydestä, miten tätä käyttää.
Selected response from:

Sanna Autere
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3äänet päälle
finntranslat (X)
4 +1ääni
Sanna Autere


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
äänet päälle


Explanation:
Ensin painetaan mutea jotta saadaan "äänet pois" ja demute on taasen tällöin "äänet päälle"

finntranslat (X)
Finland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jussi Rosti: joo, tai ääni päälle. Mykistä / Ääni päälle
29 mins
  -> kiitos jussi :o)

agree  MiaK: Samaa mieltä, mutta yksikkö kuulostaa paremmalta. Jos tilasta on pulaa, tuo Sannan ehdottama "ääni" voisi olla OK.
1 hr
  -> kiitos mia :)

agree  Juuso Rantanen: jea
14 hrs
  -> kiitos juuso :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ääni


Explanation:
Tarkistin windows media playerista ja siinä on yksinkertaisesti "vaimennus" ja "ääni". Riippuu tietenkin asiayhteydestä, miten tätä käyttää.

Sanna Autere
Greece
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  MiaK: Kannatan, jos "ääni päälle" ei "mahdu" käännökseen.
56 mins

agree  Alfa Trans (X): Tämä on paras, tarkistin itsekin asian, paitsi jos valitsee käännöksen Ääni päälle/pois.
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search