PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Grey's Anatomy

Finnish translation: Grey's Anatomy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Grey's Anatomy
Finnish translation:Grey's Anatomy
Entered by: Jonathan Widell

17:18 Dec 7, 2005
English to Finnish translations [PRO]
Art/Literary - Media / Multimedia
English term or phrase: Grey's Anatomy
Grey’s Anatomy stars Ellen Pompeo as Meredith Grey, Patrick Dempsey as Derek Shepherd, Sandra Oh as Cristina Yang, Isaiah Washington as Preston Burke, Katherine Heigl as Isobel “Izzie” Stevens, Justin Chambers as Alex Karev,

Onko tätä televisiosarjaa nähtävillä Suomessa, ja jos on, onko sillä oma suomalainen nimi?
Jonathan Widell
Canada
Grey's Anatomy
Explanation:
Ko. sarjaa ei ole Suomessa tietääkseni.
Linkissä
http://www.sopuli.org/viihdeuutiset.php?m=200504&y=2005
Mika Hyssi toteaa Amerikan tilanteesta:
Viime vuonna alkaneen Boston Legalin ykköskausi päättyi yllättäen kesken. Normaalilla esitystauolla olleen sarjan oli tarkoitus palata ruutuun huhtikuussa. Amerikkalainen televisioyhtiö ABC kuitenkin päätti jättää Boston Legalin ykköskauden 17. jakson mittaiseksi, kun samalla ohjelmapaikalla esitetty, täytesarjaksi suunniteltu Grey's Anatomy -draama keräsi yllättäen enemmän katsojia kuin David E. Kelleyn luoma lakimiesdraama.
Selected response from:

Alfa Trans (X)
Grading comment
Huomastin tuon sivun itsekin, mutta ei vara venettä kaada, sanotaan.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Greyn anatomia
H Saarelaine (X)
4Grey's Anatomy
Alfa Trans (X)


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grey's anatomy
Grey's Anatomy


Explanation:
Ko. sarjaa ei ole Suomessa tietääkseni.
Linkissä
http://www.sopuli.org/viihdeuutiset.php?m=200504&y=2005
Mika Hyssi toteaa Amerikan tilanteesta:
Viime vuonna alkaneen Boston Legalin ykköskausi päättyi yllättäen kesken. Normaalilla esitystauolla olleen sarjan oli tarkoitus palata ruutuun huhtikuussa. Amerikkalainen televisioyhtiö ABC kuitenkin päätti jättää Boston Legalin ykköskauden 17. jakson mittaiseksi, kun samalla ohjelmapaikalla esitetty, täytesarjaksi suunniteltu Grey's Anatomy -draama keräsi yllättäen enemmän katsojia kuin David E. Kelleyn luoma lakimiesdraama.

Alfa Trans (X)
Specializes in field
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Huomastin tuon sivun itsekin, mutta ei vara venettä kaada, sanotaan.

1281 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
grey's anatomy
Greyn anatomia


Explanation:
Tuttu suomes tv:ssä, kanava 4:ltä.
Show is familiar in Finland , from channel 4. Show starts again in 22.6.

http://www.nelonen.fi/greynanatomia/

H Saarelaine (X)
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alfa Trans (X): Greyn anatomia alkoi nelosella syksyllä 2006 : ) eli tätä kysyttäessä sitä ei vielä ollut Suomen televisiossa.
319 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search