Act (or mixed) deontology

Greek translation: δεοντολογία πράξης (ή δεοντολογία ανάμεικτη, με αρχές)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Act (or mixed) deontology
Greek translation:δεοντολογία πράξης (ή δεοντολογία ανάμεικτη, με αρχές)
Entered by: Nikos Hassiotis

12:52 Mar 4, 2010
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: Act (or mixed) deontology
Act (or mixed) deontology weighs both acts and their consequences to determine ethical action
Hara kallergi
Greece
η δεοντολογία πράξης (ή ανάμεικτη, με αρχές)
Explanation:
Η θεωρία πράξης απαιτεί τη δικαιολόγηση των πράξεων από αρχές (πλατωνικές, ωφελιμιστικές, καντιανές, κλπ). Η θεωρία αρχών προϋποθέτει τους όρους εφαρμογής αυτών των αρχών. Οι όροι εφαρμογής των δίκαιων τρόπων πράξης τις συνδέουν με αρχές. Π.χ. λαμβάνω τα συγκεκριμένα οικονομικά μέτρα (πράξη) διότι το αποτέλεμσα θα είναι καλό (η αρχή), υπό την έννοια ότι είναι καλό να δανείζεται η χώρα με επιτόκια παρόμοια με αυτά που δανείζονται άλλες χώρε.
Selected response from:

Nikos Hassiotis
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4η δεοντολογία πράξης (ή ανάμεικτη, με αρχές)
Nikos Hassiotis
3ενεργή (ή ανάμικτη/ μικτή) δεοντολογία
Constantinos Faridis (X)


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
act (or mixed) deontology
ενεργή (ή ανάμικτη/ μικτή) δεοντολογία


Explanation:
30 Οκτ. 2009 ... η Επιτροπή Δημοσιογραφικής Δεοντολογίας, ... των πολιτικών ειδήσεων, δίνεται ανάμικτη με ... πνεύμα, με πολύπλευρη ενεργό δράση και ...
www.unic.ac.cy/.../Ariel_Newsletter_of_the_Department_of_Co...

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
act (or mixed) deontology
η δεοντολογία πράξης (ή ανάμεικτη, με αρχές)


Explanation:
Η θεωρία πράξης απαιτεί τη δικαιολόγηση των πράξεων από αρχές (πλατωνικές, ωφελιμιστικές, καντιανές, κλπ). Η θεωρία αρχών προϋποθέτει τους όρους εφαρμογής αυτών των αρχών. Οι όροι εφαρμογής των δίκαιων τρόπων πράξης τις συνδέουν με αρχές. Π.χ. λαμβάνω τα συγκεκριμένα οικονομικά μέτρα (πράξη) διότι το αποτέλεμσα θα είναι καλό (η αρχή), υπό την έννοια ότι είναι καλό να δανείζεται η χώρα με επιτόκια παρόμοια με αυτά που δανείζονται άλλες χώρε.

Example sentence(s):

    Reference: http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=472975
Nikos Hassiotis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search