bottle with sports cap

Greek translation: αθλητική (πλαστική)φιάλη με επανασφραγιζόμενο πώμα/πώμα ασφαλείας

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bottle with sports cap
Greek translation:αθλητική (πλαστική)φιάλη με επανασφραγιζόμενο πώμα/πώμα ασφαλείας

13:27 Jul 18, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-07-21 22:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Greek translations [Non-PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: bottle with sports cap
Αναφέρεται στα μπουκαλάκια νερού με "επανασφραγιζόμενο" καπάκι, ιδανικά για την άθληση. Έχετε κάτι υπόψη εκτός από "καπάκι ασφαλείας"; Ευχαριστώ πολύ!
Anna Papadimou
United Kingdom
αθλητική (πλαστική)φιάλη με επανασφραγιζόμενο πώμα/πώμα ασφαλείας
Explanation:
Aγαπητή Λαμπρινή,
πλαστικό μπουκαλάκι -->πλαστική φιάλη

επανασφραγιζόμενο καπάκι-->επανασφραγιζόμενο πώμα/πώμα ασφαλείας.
καλή συνέχεια
bolb123
Selected response from:

bol.b.
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2αθλητική (πλαστική)φιάλη με επανασφραγιζόμενο πώμα/πώμα ασφαλείας
bol.b.
4μπουκάλι με sports cap
Epameinondas Soufleros


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
αθλητική (πλαστική)φιάλη με επανασφραγιζόμενο πώμα/πώμα ασφαλείας


Explanation:
Aγαπητή Λαμπρινή,
πλαστικό μπουκαλάκι -->πλαστική φιάλη

επανασφραγιζόμενο καπάκι-->επανασφραγιζόμενο πώμα/πώμα ασφαλείας.
καλή συνέχεια
bolb123


    Reference: http://evexia.bravehost.com/page12.html
    Reference: http://www.medicum.gr/medicum/plastica_fialidia.html
bol.b.
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in ItalianItalian
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Athena Koronaki: συμφωνώ και εγώ με τον αναφερόμενο όρο
1 hr
  -> ευχαριστώ πολύ

agree  Olga Hatzigeorgiou
1 day 23 hrs
  -> ευχαριστώ πολύ

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μπουκάλι με sports cap


Explanation:
Η γλώσσα της διαφήμισης με τα "ξένα" της. :-)

Epameinondas Soufleros
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search