home-selling party

Greek translation: κατ' οίκον επίδειξη

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:home-selling party
Greek translation:κατ' οίκον επίδειξη
Entered by: Nick Lingris

20:35 Nov 12, 2016
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / Multi-level marketing
English term or phrase: home-selling party
Το κείμενο μιλάει για το δικτυακό μάρκετινγκ και την πυραμίδα
Marina Kononenk
Greece
κατ' οίκον επίδειξη
Explanation:
Ας βάλω τον όρο που χρησιμοποιεί η ίδια η Tupperware.

http://www.tupperware.gr/etaireia/istoria-tis-tupperware
https://goo.gl/6tSI0b

Για την ακρίβεια, είναι συγκεντρώσεις για κατ' οίκον επίδειξη.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2κατ' οίκον επίδειξη
Nick Lingris
4κατ' οίκων πωλήσεις μέσω διοργανωμένου πάρτι
transphy
4άμεση πώληση, σε πάρτι κατ' οίκον και μέσω του Διαδικτύου
Ellen Kraus


Discussion entries: 6





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
κατ' οίκον επίδειξη


Explanation:
Ας βάλω τον όρο που χρησιμοποιεί η ίδια η Tupperware.

http://www.tupperware.gr/etaireia/istoria-tis-tupperware
https://goo.gl/6tSI0b

Για την ακρίβεια, είναι συγκεντρώσεις για κατ' οίκον επίδειξη.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anastasia Vam
19 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  JOHANNA VOULGARIS
3 days 12 hrs
  -> Ευχαριστώ!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
άμεση πώληση, σε πάρτι κατ' οίκον και μέσω του Διαδικτύου


Explanation:
θα έλεγα

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2016-11-12 21:59:02 GMT)
--------------------------------------------------

άμεση πώληση - Ελληνικά-Γαλλικά Λεξικό - Glosbe
https://el.glosbe.com › Ελληνικά-Γαλλικά λεξικό
άμεση πώληση μετάφραση στο λεξικό Ελληνικά - Γαλλικά σε Glosbe, σε απευθείας ... παραγγελίας, με άμεση πώληση, σε πάρτι κατ' οίκον και μέσω του διαδικτύου.

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  transphy: Αφού είναι σε διοργανωμένο πάρτι, οι πωλήσεις γίνονται προσωπικώς και όχι μέσω διαδικτύου..
2 days 19 hrs
  -> υπάρχει και ο τρόπος αυτός, η σημαντικότερη λέξη εδώ, κατά τη γνώμη μου, είναι <άμεση πώληση> που μπορεί να γίνει και μέσω διαδικτύου εάν οι παραβρισκόμενοι είνα συμφωνοι.

2 days 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κατ' οίκων πωλήσεις μέσω διοργανωμένου πάρτι


Explanation:
.....

--------------------------------------------------
Note added at 2 days21 hrs (2016-11-15 17:43:50 GMT)
--------------------------------------------------

ή 'κατ' οίκων αγοραπωλησίες μέσω οργανωμένου πάρτι'


transphy
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search