Skid-mounted sprayer

Greek translation: Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Skid-mounted sprayer
Greek translation:Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.
Entered by: eleni_v (X)

14:07 Feb 3, 2009
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / Γεωργικά μηχανήματα
English term or phrase: Skid-mounted sprayer
Skid-mounted sprayers are carried in a pickup or flat-bed truck which accomodates large capacity tanks.
eleni_v (X)
Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 18 ώρες (2009-02-04 09:03:51 GMT)
--------------------------------------------------

eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000L0... - 306k

--------------------------------------------------
Note added at 19 ώρες (2009-02-04 09:39:27 GMT)
--------------------------------------------------

EUR-Lex - 32000L0014 - ELΟι αεροσυμπιεστές τοποθετούνται επάνω στο ανακλαστικό επίπεδο οι αεροσυμπιεστές με πέλματα ολίσθησης τοποθετούνται επάνω σε στήριγμα ύψους 0,40m, ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000L0... - 306k -
Selected response from:

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.
Panagiotis Andrias (X)
4αντλία σε τροχοπέδιλα
Despina D.
3ψεκαστήρας στερεωμένος σε έλκηθρο
Ellen Kraus


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skid-mounted sprayer
ψεκαστήρας στερεωμένος σε έλκηθρο


Explanation:
θα έλεγα εδώ

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skid-mounted sprayer
αντλία σε τροχοπέδιλα


Explanation:
Yparxei se empisti online selida

Despina D.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
skid-mounted sprayer
Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 18 ώρες (2009-02-04 09:03:51 GMT)
--------------------------------------------------

eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000L0... - 306k

--------------------------------------------------
Note added at 19 ώρες (2009-02-04 09:39:27 GMT)
--------------------------------------------------

EUR-Lex - 32000L0014 - ELΟι αεροσυμπιεστές τοποθετούνται επάνω στο ανακλαστικό επίπεδο οι αεροσυμπιεστές με πέλματα ολίσθησης τοποθετούνται επάνω σε στήριγμα ύψους 0,40m, ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000L0... - 306k -

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search