trunk shaker

Greek translation: δονητής δέντρων

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trunk shaker
Greek translation:δονητής δέντρων
Entered by: Foteini Almpala

14:13 Jun 7, 2012
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture
English term or phrase: trunk shaker
Ένα είδος μηχανήματος που χρησιμοποιείται σε σχέση με τα δέντρα ελιάς κυρίως. Από το όνομα, θα υπέθετα ότι είναι κάποιο μηχάνημα συλλογής του καρπού της ελιάς, ωστόσο δεν βρίσκω κάποια εξήγηση στα αγγλικά, πόσο μάλλον στα ελληνικά.

Ευχαριστώ
Foteini Almpala
Greece
δονητής δέντρων
Explanation:
http://www.sanidas-e.gr/index.php?option=com_content&view=ar...
http://imerazante.gr/2009/11/17/4262
https://www.google.gr/search?q=δονητής δέντρων&ie=utf-8&oe=u...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2δονητής δέντρων
Nick Lingris
5ελαιοραβδιστικό ή ραβδιστικό μηχάνημα
Katerina Plastara
4μηχάνημα συγκομιδής ελαιόκαρπου
Effie Simiakaki (X)


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
δονητής δέντρων


Explanation:
http://www.sanidas-e.gr/index.php?option=com_content&view=ar...
http://imerazante.gr/2009/11/17/4262
https://www.google.gr/search?q=δονητής δέντρων&ie=utf-8&oe=u...

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 40
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kyriacos Georghiou
48 mins

agree  Paraskevas Stavrakos
2 days 2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ελαιοραβδιστικό ή ραβδιστικό μηχάνημα


Explanation:
Λόγω προσωπικής εμπειρία και επαφής με ανθρώπους που ασχολούνται με την καλλιέργεια της ελιάς μπορώ με βεβαιότητα να σου πω ότι το (ελαιο)ραβδιστικό μηχάνημα, είναι ένα μηχάνημα το οποίο χτυπάει τα κλαδιά και πέφτουν οι καρποί των ελαιόδεντρων. Δες π.χ. εδώ
http://www.diamantistools.gr/index.php?option=com_content&vi...
ή εδώ: http://www.agronews.gr/tech/odigos-agoras/arthro/70448/neo-r...


Katerina Plastara
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Για να είμαι ειλικρινής, το ελαιοραβδιστικό ή ραβδιστικο μηχάνημα το βρίσκω παντού ως "olive harvester". Επίσης, η περιγραφή που βρήκα στο http://edis.ifas.ufl.edu/hs238 ταιριάζει περισσότερο με την πρώτη απόδοση "δονητής δέντρων".


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μηχάνημα συγκομιδής ελαιόκαρπου


Explanation:
Για να μη χρησιμοποιήσουμε τον όρο "δονητής", νομίζω πως "μηχάνημα συγκομιδής ελαιόκαρπου" είναι προτιμότερη επιλογή

Effie Simiakaki (X)
Greece
Native speaker of: Greek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search