sap-feeding

Greek translation: μυζητικά (που τρέφονται με τον οπό, που απομυζούν τον οπό)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sap-feeding
Greek translation:μυζητικά (που τρέφονται με τον οπό, που απομυζούν τον οπό)
Entered by: Nick Lingris

13:57 Jan 20, 2018
English to Greek translations [PRO]
Agriculture
English term or phrase: sap-feeding
Effective against sap-feeding pests.
(It refers to a particular insecticide)
Anastasia Vronteli
Greece
που τρέφονται με τον οπό, που απομυζούν τον οπό
Explanation:
Δεν βλέπω να έχει φτιαχτεί ακόμα κάτι μονολεκτικό, π.χ. οποαπομυζητικά ή οποφάγα, και προτείνω να μην το φτιάξεις προς το παρόν. :)
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4που τρέφονται με τον οπό, που απομυζούν τον οπό
Nick Lingris
2 +1μυζητικά
D. Harvatis


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
που τρέφονται με τον οπό, που απομυζούν τον οπό


Explanation:
Δεν βλέπω να έχει φτιαχτεί ακόμα κάτι μονολεκτικό, π.χ. οποαπομυζητικά ή οποφάγα, και προτείνω να μην το φτιάξεις προς το παρόν. :)

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Ναι, δεν υπάρχει κάτι μονολεκτικό. Ευχαριστώ πολύ!


1 day 55 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
μυζητικά


Explanation:
Δεν είμαι σίγουρος αν περιλαμβάνει και έντομα που απομυζούν άλλου είδους υγρά, όμως ο όρος χρησιμοποιείται ευρέως.

D. Harvatis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Οι μελίγκρες (aphids) είναι μυζητικά (sap-sucking, sap-feeding), οπότε, ναι, μυζητικά. Μα να μη σκεφτώ τις... μελίγκρες.
56 mins
  -> :-) :-) :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search