to write a thriller with conviction and passion

Greek translation: ένα μυθιστόρημα αγωνίας με τόλμη και πάθος

08:57 Jan 26, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: to write a thriller with conviction and passion
Από ένα κείμενο για την συγγραφή μυθιστορημάτων, ψάχνω μία ωραία έκφραση για το ....with passion.... κυρίως
Atalanty
Greek translation:ένα μυθιστόρημα αγωνίας με τόλμη και πάθος
Explanation:
conviction > πεποίθηση, αληθοφάνεια, φρόνημα (τόλμη)
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Η φράση αναφέρεται στον τρόπο που γράφει ο συγγραφέας...
Με "τόλμη και πάθος" ταιριάζει ωραία, αν και φλέρταρα λίγο και με τη "ζέση" ...Ευχαριστώ Στέλλα
όπως και όλους σας, φυσικά.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5η συγγραφή ενός θρίλερ με πείσμα και πάθος
Valentini Mellas
5 +2πειστικό θρίλλερ που γεννάει έντονα συναισθήματα
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +1ένα μυθιστόρημα αγωνίας με τόλμη και πάθος
Costas Zannis
4 +1ένα θρίλερ ζωντανό και συναρπαστικό
x-Translator (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
πειστικό θρίλλερ που γεννάει έντονα συναισθήματα


Explanation:
Μια ιδέα

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-01-26 08:59:53 GMT)
--------------------------------------------------

ή που προκαλεί έντονα συναισθήματα

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-01-26 09:07:55 GMT)
--------------------------------------------------

ή και \"πειστικό διήγημα τρόμου (αν και τα θρίλερ δεν είναι πάντα \"τρόμου\") .... γι\' αυτό χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες:
Police thriller, Psychologial thriller etc.

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1679

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irene (Renata) Liapis
4 mins
  -> :-))

agree  ET1
7 hrs
  -> :-))

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
η συγγραφή ενός θρίλερ με πείσμα και πάθος


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-01-26 09:09:12 GMT)
--------------------------------------------------

Η συγγραφή ενός θρίλερ με πείσμα (πειθώ) και πάθος -> Εάν η πρότασή σου αναφέρεται για τον συγγραφέα (που πιστεύω ότι αυτό είναι)

Ένα θρίλερ που είναι τόσο πειστικό που σε απορροφά και βαστά το ενδιαφέρον σου -> Εάν η πρότασή σου μιλά για το \"έργο\" καθεαυτό.

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  marina2002
2 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Krisztina Lelik
27 mins
  ->  Ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou
34 mins
  ->  Ευχαριστώ

agree  Theodoros Linardos
2 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Bernadette Delahaye
8 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ένα μυθιστόρημα αγωνίας με τόλμη και πάθος


Explanation:
conviction > πεποίθηση, αληθοφάνεια, φρόνημα (τόλμη)

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656
Grading comment
Η φράση αναφέρεται στον τρόπο που γράφει ο συγγραφέας...
Με "τόλμη και πάθος" ταιριάζει ωραία, αν και φλέρταρα λίγο και με τη "ζέση" ...Ευχαριστώ Στέλλα
όπως και όλους σας, φυσικά.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  stellina86
1 day 7 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ένα θρίλερ ζωντανό και συναρπαστικό


Explanation:
Αυτό αν η φράση αναφέρεται στο βιβλίο.
Αν αναφέρεται στον τρόπο που γράφει ο συγγραφέας, θα μπορούσες να πεις ότι γράφει με πεποίθηση και ζέση.

Ελπίζω να σε βοήθησα

x-Translator (X)
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 303

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Και πάλι αυτοί οι άτιμοι ιδιωματισμοί.... :-))
2 days 16 hrs
  -> Άστα, ειδικά στη λογοτεχνία, αν δεν έχεις όλη την παράγραφο (όχι απλώς την πρόταση) μπορείς να πέσεις έξω. Αλλά προτιμώ πάντα την ελεύθερη απόδοση, σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλιώς πολύ ξερά και άνοστα θα έβγαιναν τα idioms :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search