reproducable conditions

Greek translation: συνθήκες εξομοίωσης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reproducable conditions
Greek translation:συνθήκες εξομοίωσης
Entered by: Maria Karra

06:02 Apr 22, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Bikes
English term or phrase: reproducable conditions
Helmets

Aerodynamics / Aeroacoustics

Since we have our own wind tunnel, we are able to test each helmet under reproducable conditions and to enhance both the aerodynamic and aeroacoustic features to their optimum levels. Low-noise helmets represent a great addition to active safety.
Katerina Kallitsi
συνθήκες εξομοίωσης
Explanation:
Θα το απέδιδα.
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Μ'αρέσει, νομίζω αυτό θέλει να πει. Ευχαριστώ, Κώστα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7αναπαραγόμενες συνθήκες
Dimitra Karamperi
4συνθήκες εξομοίωσης
Costas Zannis
3 +1αναπαράξιμες συνθήκες
Vicky Papaprodromou


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
αναπαραγόμενες συνθήκες


Explanation:
Πρόκειται για εργαστηριακές συνθήκες που μπορούν να δημιουργηθούν άπειρες φορές, ούτως ώστε να μπορεί να ελεγχθεί κάθε παράγοντας ξεχωριστά.


    Reference: http://www.art-color.gr/marburg-certif.htm
    europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/ LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:337:0013:0034:EL:PDF
Dimitra Karamperi
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Karra: (Εγώ "reproducible" το ξέρω στα αγγλικά...)
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evdoxia R. (X)
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  EN>ELTranslator
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Lamprini Kosma
7 hrs
  -> Ευχαριστώ! :-)

agree  Valentini Mellas
9 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Elena Petelos
9 hrs
  -> Ευχαριστώ!

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
αναπαράξιμες συνθήκες


Explanation:
Καλημέρα, Κατερίνα.

Η λέξη "αναπαράξιμος" δεν έχει ακόμη καθιερωθεί επισήμως στο ελληνικό λεξιλόγιο αλλά δεν βλέπω να έχει κάτι το μεμπτό και πιστεύω πως αποδίδει πλήρως το νόημα του "reproducable".

Τα κριτήρια ποιότητας για δικτυακούς τόπους που παρέχουν πολιτισμικό περιεχόμενο αποτελούν ένα θεμελιώδες ζήτημα. Υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη για αντικειμενικά, αναπαράξιμα και ευρέως αποδεκτά κριτήρια που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον χαρακτηρισμό δικτυακών τόπων πολιτιστικής κληρονομιάς. Τα κριτήρια ποιότητας δίνουν τη δυνατότητα στους φορείς να εκφράζουν το έργο που γίνεται στην ανάπτυξη των δικτυακών τους τόπων και την υψηλή ποιότητα του περιεχομένου τους με έναν ανακαλύψιμο τρόπο.
http://www.hdpweb.org/modules.php?name=Content&pa=showpage&p...

Aντίθετα, η πολιτιστική κληρονομιά, «και κυρίως τα υλικά κατάλοιπα, είναι αυθεντικά, μοναδικά και μη αναπαράξιμα δημιουργήματα του παρελθόντος χρόνου που προστατεύονται από το Σύνταγμα και απαιτούν ειδική τεχνογνωσία.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=2211&subid=2&pubid=37...

"Οι παρατηρήσεις της Verfaillie είναι εξαιρετικής σημασίας", αναφέρει ο Irving Weissman του Stanford University. "Τα ευρήματα, εφ' όσον είναι αναπαράξιμα, είναι πολύ αξιόλογα."
http://www.spin.gr/spin/story.jsp?id=172

For his investigations, he set up a laboratory reactor in which he was able to adjust exactly reproducable conditions concerning addition and mixing of reacting partners....
...He showed that the reactants have to be mixed very quickly (with a Reynold number higher than 6000) in order to obtain reproducable results.
http://www.scheringstiftung.de/html/schp20002abs.html

(12) πρέπει να διατυπωθούν σαφείς κανόνες επισήμανσης για τα ως άνω προϊόντα ώστε να διασφαλίζεται ότι ο επίσημος έλεγχος εκτελείται βάσει αξιόπιστων, αναπαράξιμων και χρησιμοποιήσιμων στοιχείων·....
http://www.dimitra2000.gr/gmo/euro_gmo/300R0050.htm


Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 131

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
9 hrs
  -> Ευχαριστώ!

neutral  Andras Mohay (X): Το "αναπαραγώγιμος" μου φαίνεται πιο αποδεκτό. (Βλ. "αγώγιμος")
13 hrs
  -> Έχεις δίκιο, Αντράς. Κι εμένα πιο αποδεκτό μου φαίνεται.

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συνθήκες εξομοίωσης


Explanation:
Θα το απέδιδα.

Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 159
Grading comment
Μ'αρέσει, νομίζω αυτό θέλει να πει. Ευχαριστώ, Κώστα




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search