lateral forces that occur in sideways glances

Greek translation: πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται λόγω κίνησης του κεφαλιού για παρατήρηση πλαγίως

06:56 Apr 22, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Bikes
English term or phrase: lateral forces that occur in sideways glances
If a single defect is located in a single helmet, production is halted to allow the fault to be corrected.
This includes:
Placing the helmets in the climatic chamber and bombarding it with ultraviolet radiation of sufficient strength to make the sun look a bit pale in the face.
Performing optimisations in the climatic chamber to improve ventilation, wind sealing and condensation resistance.
Using a special acoustics laboratory to test the noise development in the helmet in various speed ranges.
Using the XXX wind tunnel to perform complex procedures for ascertaining the helmet's aerodynamic properties, including upward thrust and lateral forces that occur in sideways glances.
Katerina Kallitsi
Greek translation:πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται λόγω κίνησης του κεφαλιού για παρατήρηση πλαγίως
Explanation:
Υπάρχει ανεπαίσθητη κίνηση του κεφαλιού/κράνους όταν ο αναβάτης επιχειρεί να κοιτάξει πλαγίως (δεξιά/αριστερά). Σε μεγάλες ταχύτητες μεγιστοποιείται και το αποτέλεσμα των δυνάμεων που ασκούνται λόγω της ταχύτητας του ανέμου, κάτι παρόμοιο με το τράνταγμα που αισθανόμαστε όταν ταξιδεύουμε και ξαφνικά μια ριπή ανέμου χτυπάει το αυτοκίνητο ή τη μοτοσυκλέτα. Για το λόγο αυτό οι δοκιμές πραγματοποιούνται μέσα σε αεροδυναμική σήραγγα όπου οι ταχύτητες του ανέμου ελέγχονται κατάλληλα.
Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
Πολύ ωραία εξήγηση κυρίως. Και η απόδοση καλή είναι, αλλά λίγο μεγάλη :-) Ευχαριστώ, Άρη
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται λόγω κίνησης του κεφαλιού για παρατήρηση πλαγίως
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
5 +5πλευρικές δυνάμεις που οφείλονται σε πλευρικές συγκρούσεις
Youli Bogdanou (X)


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
πλευρικές δυνάμεις που οφείλονται σε πλευρικές συγκρούσεις


Explanation:
περιλαμβάνοντας την ώθηση προς τα πάνω και τις πλευρικές δυνάμεις που οφείλονται σε πλευρικές συγκρούσεις

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-04-22 07:06:54 GMT)
--------------------------------------------------

glance=To strike a surface at such an angle as to be deflected:A pebble glanced off the windshield.
lateral= situated at or extending to the side

Youli Bogdanou (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
43 mins
  -> Ευχαριστώ! :D

agree  Dimitra Karamperi
47 mins
  -> Ευχαριστώ! :D

agree  Maria Karra
1 hr
  -> Ευχαριστώ! :D

agree  Evdoxia R. (X)
1 hr
  -> Ευχαριστώ! :D

agree  Valentini Mellas
8 hrs
  -> Ευχαριστώ! (αν και είναι λάθος, το ξαναλέω)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται λόγω κίνησης του κεφαλιού για παρατήρηση πλαγίως


Explanation:
Υπάρχει ανεπαίσθητη κίνηση του κεφαλιού/κράνους όταν ο αναβάτης επιχειρεί να κοιτάξει πλαγίως (δεξιά/αριστερά). Σε μεγάλες ταχύτητες μεγιστοποιείται και το αποτέλεσμα των δυνάμεων που ασκούνται λόγω της ταχύτητας του ανέμου, κάτι παρόμοιο με το τράνταγμα που αισθανόμαστε όταν ταξιδεύουμε και ξαφνικά μια ριπή ανέμου χτυπάει το αυτοκίνητο ή τη μοτοσυκλέτα. Για το λόγο αυτό οι δοκιμές πραγματοποιούνται μέσα σε αεροδυναμική σήραγγα όπου οι ταχύτητες του ανέμου ελέγχονται κατάλληλα.

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 126
Grading comment
Πολύ ωραία εξήγηση κυρίως. Και η απόδοση καλή είναι, αλλά λίγο μεγάλη :-) Ευχαριστώ, Άρη

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
8 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Νάντια!

agree  Youli Bogdanou (X): Έχεις απόλυτο δίκιο. Έχω κάνει λάθος. ;)
11 mins
  -> :-)) Εγώ να δεις πάλι πόσα έχω κάνει στη ζωή μου!

agree  EN>ELTranslator
37 mins
  -> Ευχαριστώ θερμά Σταυρούλα!

agree  Costas Zannis: Ευχαριστώ, κοπιάστε!
1 hr
  -> Καλώς να τους δεχτείς όλους φίλε Κώστα! Ευχαριστώ πολύ!

agree  Dimitra Karamperi: Όντως έχεις δίκιο
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!

agree  Lamprini Kosma
4 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή!

agree  Andras Mohay (X): Βλ. γερμανική εκδοχή: Querkräfte beim Seitenblick = πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται λόγω ενός πλάγιου βλέμματος [πλάγιας κίνησης της κεφαλής]
7 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Andras!

agree  Elena Petelos: Pleasure, είναι μια θαυμάσια εξήγηση, που καταλαβαίνω και εγώ (άσχετη με μηχανές). ¨-)
10 hrs
  -> Ευχαριστώ θερμά Έλενα!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search