naturally aspirated and turbo-charged diesel engines

Greek translation: ντηζολοκινητήρες κανονικής/τυπικής αναρρόφησης με αεροσυμπιεστή

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:naturally aspirated and turbo-charged diesel engines
Greek translation:ντηζολοκινητήρες κανονικής/τυπικής αναρρόφησης με αεροσυμπιεστή
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

18:20 May 26, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / car engines
English term or phrase: naturally aspirated and turbo-charged diesel engines
For use in ***naturally aspirated and turbo-charged diesel engines*** in passenger cars and light commercial vehicles
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
ντηζολοκινητήρες κανονικής/τυπικής αναρρόφησης με αεροσυμπιεστή
Explanation:
turbosupercharger = Φυγόκεντρος αεροσυμπιεστής, που οδηγείται από αεριοστρόβιλο, και συνήθως χρησιμοποιείται για την αύξηση της πίεσης ενός επαγωγικού συστήματος σε μια παλινδρομική μηχανή εσωτερικής καύσεως

Αγγλοελληνικό Λεξικό Μηχανικών, McGraw - Hill, εκδ. Τζιόλα, Θεσ/νίκη

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-05-26 18:52:02 GMT)
--------------------------------------------------

supercharger = Στροβιλοσυμπιεστής, υπερφορτιστής. Αεραντλία ή φυσούνα στο σύστημα εισαγωγής μιας μηχανής εσωτερικής καύσης, που χρησιμοποιείται για να αυξάνει το βάρος του φορτίου αέρα και την παρεπόμενη έξοδο ίσχύος από ένα δεδομένο μέγεθος κινητήρα.

από το ίδιο λεξικό

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2005-05-26 19:20:28 GMT)
--------------------------------------------------

διόρθωση:

ντηζελοκινητήρες όχι μπιζελοκινητήρες, χι, χι, χι!
Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
ΧΑΧΑΧΑ... Ευχαριστώ, αν και μεταξύ μας καλύτερα το κείμενο να αφορούσε μπιζελοκινητήρες... ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ντηζολοκινητήρες κανονικής/τυπικής αναρρόφησης με αεροσυμπιεστή
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
1[κατόπιν εορτής]
Andras Mohay (X)


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ντηζολοκινητήρες κανονικής/τυπικής αναρρόφησης με αεροσυμπιεστή


Explanation:
turbosupercharger = Φυγόκεντρος αεροσυμπιεστής, που οδηγείται από αεριοστρόβιλο, και συνήθως χρησιμοποιείται για την αύξηση της πίεσης ενός επαγωγικού συστήματος σε μια παλινδρομική μηχανή εσωτερικής καύσεως

Αγγλοελληνικό Λεξικό Μηχανικών, McGraw - Hill, εκδ. Τζιόλα, Θεσ/νίκη

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-05-26 18:52:02 GMT)
--------------------------------------------------

supercharger = Στροβιλοσυμπιεστής, υπερφορτιστής. Αεραντλία ή φυσούνα στο σύστημα εισαγωγής μιας μηχανής εσωτερικής καύσης, που χρησιμοποιείται για να αυξάνει το βάρος του φορτίου αέρα και την παρεπόμενη έξοδο ίσχύος από ένα δεδομένο μέγεθος κινητήρα.

από το ίδιο λεξικό

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2005-05-26 19:20:28 GMT)
--------------------------------------------------

διόρθωση:

ντηζελοκινητήρες όχι μπιζελοκινητήρες, χι, χι, χι!

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 126
Grading comment
ΧΑΧΑΧΑ... Ευχαριστώ, αν και μεταξύ μας καλύτερα το κείμενο να αφορούσε μπιζελοκινητήρες... ;-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
2 mins
  -> :-)))

agree  Vicky Papaprodromou: Φαντάζομαι πως εννοείς "ντηζελοκινητήρες"//Εκαστος εις το είδος του!!! :-)))
25 mins
  -> :-))) Quite right, you are Miss Vicky! Thank you! Είναι πράγματι ευκολότερο και πιο χαρούμενο να σχεδιάζω χαμογελαστά προσωπάκια...

agree  Catherine Christaki
14 hrs
  -> :-)))

agree  Evdoxia R. (X)
16 hrs
  -> :-)))

11 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
[κατόπιν εορτής]


Explanation:
Συγγνώμη, με όλο τον σεβασμό:

«ντιζελοκινητήρες με φυσική αναρρόφηση ΚΑΙ ντιζελοκινητήρες στροβιλοσυμπίεσης»

[1] άλλο το «κανονικό» και άλλο το «φυσικό» (natural)
[2] πρόκειται για εναλλακτικές λύσεις (AND = ΚΑΙ και όχι ΜΕ)
[3] «αεροσυμπιεστής» = air-charger, εδώ όμως έχουμε turbo-charger (επανακυκλοφορία καυσαερίων)
[4] Το λεξικό McGraw-Hill δυστυχώς συνήθως δίνει περιφράσεις, όχι ακριβείς ελληνικούς όρους. Και καλύτερα να μελετάμε «ζωντανά» κείμενα.

α) για κινητήρες ντίζελ:

Κινητήρες φυσικής αναρρόφησης και µηχανικής υπερτροφοδότησης:

Κινητήρες στροβιλοσυµπίεσης µε ή χωρίς ψύξη του αναρροφώµενου αέρα:

http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/site/el/consleg/...



Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search