intercooled / monograde

Greek translation: ενδιάμεσης ψύξης / μονοβάθμιο

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intercooled / monograde
Greek translation:ενδιάμεσης ψύξης / μονοβάθμιο
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

06:27 May 27, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / auto / engines
English term or phrase: intercooled / monograde
For use in ***intercooled***, turbo-charged engines operating in severe on and off highway applications where a ***monograde*** lubricant is recommended.
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
ενδιάμεσης ψύξης / μονοβάθμιο
Explanation:
Για κινητήρες ενδιάμεσης ψύξης με στροβιλοσυμπιεστή που λειτουργούν σε συνθήκες εντός και εκτός εθνικού οδικού δικτύου, όπου συνιστάται μονοβάθμιο λιπαντικό

... Περιγραφή Υπερενισχυμένο μονοβάθμιο λιπαντικό με ειδική σύνθεση για τους δίχρονους ...
www.motul.gr/showdetails.asp?prodid=88

... Ο ισχυρότερος σε ιπποδύναμη κινητήρας στην κατηγορία 3,5 - 5,0 τόνων με
υπερσυμπιεστή (turbo) και ενδιάμεση ψύξη (intercooler). Κυβισμός : 2.999 κ.εκ. ...
www.isuzu.gr/nseries/function2.html

... Εξασφαλίζει απόλυτη προστασία της μηχανής από τη φθορά και τα κατάλοιπα και διατηρεί σταθερή ρευστότητα και στις πιο δύσκολες συνθήκες λειτουργίας. ...
www.elin.gr/html/2menu1b.html



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 5 mins (2005-05-27 08:33:25 GMT)
--------------------------------------------------

ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

[1] για το \"severe\" το \"ακραίος\" πάει πολύ

[2] \"off highway\" δεν σημαίνει \"μη αυτοκινητιστικός\". Σημαίνει \"εκτός οδικού (εθνικού οδικού) δικτύου\", δηλ. σε ανώμαλο έδαφος, στο εργοτάξιο κά. (πρβ. off-road).
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Αντράς, να 'σαι καλά για τη βοήθεια!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5ψύξη με εναλλάκτη θερμότητας
Costas Zannis
4 +4ενδιάμεσης ψύξης / μονοβάθμιο
Andras Mohay (X)
4 +1with cooling between stages/general purpose.
Jack Doughty


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
with cooling between stages/general purpose.


Explanation:
an intercooled engine has an intercooler, which is a heat exchanger for cooling fluid between the stages of its multistage compressor, thus saving power.
A monograde lubricant is designed for specific engines, whereas a multigrade one can be used for a wider variety of purposes.

Jack Doughty
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: English
Grading comment
Your description / explanation is great Jack, but I need the Greek term. However, thanks for the effort and your time ;-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
32 mins
  -> Thank you.
The asker has declined this answer
Comment: Your description / explanation is great Jack, but I need the Greek term. However, thanks for the effort and your time ;-)

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
ψύξη με εναλλάκτη θερμότητας


Explanation:
Αν και τις περισσότερες φορές μένει αμετάφραστο.

ιντερκούλερ (intercooler) : Εναλλάκτης θερμότητας που χρησιμοποιείται σε ...
www.glavopoulos.gr/auto_glossary/iota_auto_terms.htm

Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 159

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
4 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI: Αγγλοελληνικό Λεξικό Μηχανικών, McGraw-Hill, εκδ. Τζιόλα. Εναλλάκτης θερμότητας για την ψύξη ρευστού μεταξύ των βαθμίδων ενός αεροσυμπιεστή πολλών βαθμίδων με αποτέλεσμα την εξοικονόμιση ενέργειας.
25 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Theodoros Linardos
26 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Catherine Christaki
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evdoxia R. (X)
4 hrs
  -> Ευχαριστώ!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ενδιάμεσης ψύξης / μονοβάθμιο


Explanation:
Για κινητήρες ενδιάμεσης ψύξης με στροβιλοσυμπιεστή που λειτουργούν σε συνθήκες εντός και εκτός εθνικού οδικού δικτύου, όπου συνιστάται μονοβάθμιο λιπαντικό

... Περιγραφή Υπερενισχυμένο μονοβάθμιο λιπαντικό με ειδική σύνθεση για τους δίχρονους ...
www.motul.gr/showdetails.asp?prodid=88

... Ο ισχυρότερος σε ιπποδύναμη κινητήρας στην κατηγορία 3,5 - 5,0 τόνων με
υπερσυμπιεστή (turbo) και ενδιάμεση ψύξη (intercooler). Κυβισμός : 2.999 κ.εκ. ...
www.isuzu.gr/nseries/function2.html

... Εξασφαλίζει απόλυτη προστασία της μηχανής από τη φθορά και τα κατάλοιπα και διατηρεί σταθερή ρευστότητα και στις πιο δύσκολες συνθήκες λειτουργίας. ...
www.elin.gr/html/2menu1b.html



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 5 mins (2005-05-27 08:33:25 GMT)
--------------------------------------------------

ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

[1] για το \"severe\" το \"ακραίος\" πάει πολύ

[2] \"off highway\" δεν σημαίνει \"μη αυτοκινητιστικός\". Σημαίνει \"εκτός οδικού (εθνικού οδικού) δικτύου\", δηλ. σε ανώμαλο έδαφος, στο εργοτάξιο κά. (πρβ. off-road).

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Αντράς, να 'σαι καλά για τη βοήθεια!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Kαλημέρα, Αντράς. Συμφωνώ και με την προσθήκη σου.
1 min
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ

agree  Nick Lingris: Ναι σε όλα.
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, αγά μου

agree  Elena Petelos: Γιατί τις βάλατε τις παρατηρήσεις σας σε λάθος ερώτηση; :-)
3 hrs
  -> :-) - Για να έχουμε και σασπένς...

agree  Lamprini Kosma: :-)
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search