Under tray

Greek translation: ποδιά κινητήρα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Under tray
Greek translation:ποδιά κινητήρα
Entered by: Alexandros Mouratidis

07:08 Apr 12, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Under tray
Τμήμα αυτοκινήτου, δεν υπάρχει context ή εξήγηση, είναι από βάση δεδομένων.
Alexandros Mouratidis
Greece
ποδιά κινητήρα
Explanation:
Βασικά εννοούν το πλαστικό (συνήθως, υπάρχουν και εφετζίδικα μεταλλικά) που κουμπώνει κάτω από τη μούρη του αυτοκινήτου και προστατεύει από νερά και σκόνες τον κινητήρα.
Π.χ. εδώ http://owners.gdcars.com/gallery/showphoto.php/photo/137
δείχνει μεν μια ποδιά, όχι όμως κινητήρα (ο όρος χρησιμοποιείται γενικότερα, για οποιοδήποτε "πιάτο" βρίσκεται κάτω από κάτι".
Αυτή είναι πολύ καθαρή:
Selected response from:

Youli Bogdanou (X)
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6ποδιά κινητήρα
Youli Bogdanou (X)
4 +1προστατευτική σχάρα ψυγείου
Maria Karra
3 +1προστατευτική σχάρα κινητήρα
Emmanouil Tyrakis


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
under tray
προστατευτική σχάρα κινητήρα


Explanation:
Είναι αυτό που έχω βάλει στη Φεράρη μου...
http://www.superformance.co.uk/parts/dino3/body2k3.htm

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2005-04-12 07:37:41 GMT)
--------------------------------------------------

ή ποδιά

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-04-12 07:38:51 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.hyundai.gr/hyundai/models/santafe/accessories.htm...

(Μεταλλική προστατευτική ποδιά)

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-04-12 07:39:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bouloubasis.gr/html/L200/L200comf.asp
(Προστατευτική ποδιά κινητήρα)

Emmanouil Tyrakis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: και Ferrari, φίλε μου;... πάνε καλά οι δουλειές, ε; Χαίρομαι... Ελπίζω να είναι κόκκινη... Θα μας πας καμία βόλτα;... Τουλάχιστον, είναι κόκκινο;
39 mins
  -> Τελικά έκανα λάθος. Το αμάξι μου δεν γράφει Φεράρη αλλά Φρενάρει .... Ελπίζω να μην σε απογοήτευσα... φιλάκια

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
under tray
προστατευτική σχάρα ψυγείου


Explanation:
Προστατευτική σχάρα είναι, αλλά για το ψυγείο του αυτοκινήτου. Προστατεύει από διαρροές.

Replacing Radiator
... I made one last check for leaks , replaced the under tray and then road tested
the car. After the road test I added the required amount of ATF fluid to ...
www.fordscorpio.co.uk/radiator.htm

BBC NEWS | Business | Garages 'letting down car owners'
... When the plastic under tray which protects the radiator fell off my car I ...
news.bbc.co.uk/1/hi/business/3979405.stm

fleamarket - Καταχώρηση 1312489 - Δημοπρασία
... Καταχώρηση 1312489 - Δημοπρασία. BMW F-650 GS Προστατευτική σχάρα ψυγείου. ...
www.fleamarket.gr/lot.cfm?lotID=1312489 - 36k - Supplemental Result

Εθνική Επιτροπή Αγώνων - ΕΘΕΑ
... Mπορεί να τοποθετηθεί μια προστατευτική σχάρα ψυγείου. O ανεμιστήρας και ο
μηχανισμός κίνησης του ψυγείου μπορούν να αλλαχθούν ελεύθερα ή να αφαιρεθούν. ...
www.ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=264&cat=38

Maria Karra
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Μπορείνα σημαίνει κι ολόκληρο το δάπεδο: section of the *** car's floor or undertray *** where the air flowing under the car exits. ...
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
under tray
ποδιά κινητήρα


Explanation:
Βασικά εννοούν το πλαστικό (συνήθως, υπάρχουν και εφετζίδικα μεταλλικά) που κουμπώνει κάτω από τη μούρη του αυτοκινήτου και προστατεύει από νερά και σκόνες τον κινητήρα.
Π.χ. εδώ http://owners.gdcars.com/gallery/showphoto.php/photo/137
δείχνει μεν μια ποδιά, όχι όμως κινητήρα (ο όρος χρησιμοποιείται γενικότερα, για οποιοδήποτε "πιάτο" βρίσκεται κάτω από κάτι".
Αυτή είναι πολύ καθαρή:


    Reference: http://redlineau.com/web.php?mode=howto&view=1&viewId=
Youli Bogdanou (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Συμφωνώ με το"ο,τιδήποτε βρίσκεται από κάτω" είναι όρος πασπαρτού, όπως άλλωστε και η "ποδιά".
25 mins
  -> Εγώ πάντως έχω καταλήξει με το undertray στο πορτμπαγκάζ :) Ας ώψονται οι προ-ολυμπιακές λακκούβες της Μαραθώνος! Ευχαριστώ :)

agree  Vicky Papaprodromou: Καλημέρα, Γιούλη! Εννοείς πως τώρα κλείσανε οι λακούβες; Η μετα-ολυμπιακή εποχή είναι περίφημη δηλαδή;//Ο Κωστάκης έχει τώρα σοβαρά καθήκοντα και δεν θα μετακομίσει σύντομα, δεν ευκαιρεί. ¶ρα είστε καλυμμένοι για 2-3 χρόνια ακόμη. Μετά....
51 mins
  -> Καλημέρα! Βεβαίως και κλείσανε, προσωρινά. Από κάπου πρέπει να πηγαίνει σπίτι του κι ο Κωστάκης μας. Μετακόμισαν βλέπεις στις τσέπες μας. Όταν θα ανοίξουν ξανά και στους "δρόμους" θα αρχίσει το πανυγήρι ;)

agree  Evdoxia R. (X)
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Betty Revelioti
2 hrs
  -> Ευχαριστώ! :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs
  -> Ευχαριστώ! :)

agree  Valentini Mellas
9 hrs
  -> Ευχαριστώ! :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search