Conversion Base Unit

Greek translation: μονάδα βάσης μετατροπής

09:20 Jul 21, 2010
English to Greek translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: Conversion Base Unit
Τι εννοεί εδώ?
katerinalexis
Greek translation:μονάδα βάσης μετατροπής
Explanation:
"Unit" είναι η "μονάδα".
"Base Unit" είναι η "μονάδα βάσης".
"Conversion base unit" είναι η "μονάδα βάσης μετατροπής" ή, πιο εύγλωττα μα λιγότερο οικονομικά διατυπωμένο, "μονάδα βάσης για τη μετατροπή".

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2010-07-21 15:54:23 GMT)
--------------------------------------------------

Πρόκειται για απλή γραμματική των ονοματικών συνόλων της Αγγλικής, τα οποία συντάσσονται κατά τρόπο αναδρομικό (recursive):

(conversion (base (unit)))

To "unit" είναι η Κεφαλή, το "base" είναι ο Ταξινομητής, που προσδιορίζει το πεδίο αναοράς του "unit", και το "conversion" είναι άλλος ένας Ταξινομητής, που προσδιορίζει το πεδίο αναφοράς του "base unit".

Δηλαδή, δεν είναι μια απλή μονάδα παρά μια μονάδα βάσης, κι όχι μια απλή μονάδα βάσης παρά μια μονάδα βάσης η οποία χρησιμοποιείται για μια μετατροπή.
Selected response from:

Epameinondas Soufleros
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3μονάδα βάσης μετατροπής
Epameinondas Soufleros
4Μετατροπή από Βασικές Μονάδες
Dimitris Papageorgiou
3μονάδα μετατροπέα νομισμάτων
sylvia1000


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
conversion base unit
μονάδα μετατροπέα νομισμάτων


Explanation:
ή μονάδα μεταλλάκτη νομισμάτων, αν έχεις να κάνεις με πληρωμές, τότε πιθανόν να έχει σχέση με αυτό. Ριξε μια ματιά εδώ

www.xe.com/ucc/ - Προσωρινά αποθηκευμένη - ΠαρόμοιεςΜετατροπή Νομισμάτων
Μετατροπή Νομισμάτων. ... Μετατροπή Νομισμάτων ». English Version, Greek Version, Deutsche Version, Versione Italiana ...
www.gozakynthos.gr/.../zakynthos.exchange_rates.php - Προσωρινά αποθηκευμένη - ΠαρόμοιεςΜετατροπέας Νομίσματος | Μετατροπή Συναλλάγματος | Δολάριο σε Ευρώ
Παρακάτω θα βρείτε ένα φιλικό προς το χρήστη, μετατροπέα νομίσματος.
www.forexpros.gr/.../Μετατροπέας-Νομίσματος - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιεςeurozap.gr | Μετατροπη ευρω δολλαριο, μετατροπη ευρω λιρα ...
Μπορειτε να προσθεσετε την μετατροπη ευρω στο site η το blog σας δωρεαν ακολουθοντας τις οδηγιες που βρισκονται εδω. ...
eurozap.gr/metatroph-euro.php - Προσωρινά αποθηκευμένη

sylvia1000
Specializes in field
Native speaker of: Greek

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conversion base unit
Μετατροπή από Βασικές Μονάδες


Explanation:
Βασικές Μονάδες(base units) είναι οι 7 βασικές ποσότητες του SI.
Mε τον παραπάνω όρο π.χ θα μπορούσαμε να αναφερόμαστε σε ένα ηλεκτρονιό σύστημα που ενσωματώνει λειτουργία μετατροπής από base units σε άλλον τύπο ποσότητας, π.χ από μέτρα(base unit) σε πόδια.


    Reference: http://www.gordonengland.co.uk/conversion/sibase.htm
    Reference: http://www.freepatentsonline.com/y2006/0157102.html
Dimitris Papageorgiou
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 22

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
conversion base unit
μονάδα βάσης μετατροπής


Explanation:
"Unit" είναι η "μονάδα".
"Base Unit" είναι η "μονάδα βάσης".
"Conversion base unit" είναι η "μονάδα βάσης μετατροπής" ή, πιο εύγλωττα μα λιγότερο οικονομικά διατυπωμένο, "μονάδα βάσης για τη μετατροπή".

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2010-07-21 15:54:23 GMT)
--------------------------------------------------

Πρόκειται για απλή γραμματική των ονοματικών συνόλων της Αγγλικής, τα οποία συντάσσονται κατά τρόπο αναδρομικό (recursive):

(conversion (base (unit)))

To "unit" είναι η Κεφαλή, το "base" είναι ο Ταξινομητής, που προσδιορίζει το πεδίο αναοράς του "unit", και το "conversion" είναι άλλος ένας Ταξινομητής, που προσδιορίζει το πεδίο αναφοράς του "base unit".

Δηλαδή, δεν είναι μια απλή μονάδα παρά μια μονάδα βάσης, κι όχι μια απλή μονάδα βάσης παρά μια μονάδα βάσης η οποία χρησιμοποιείται για μια μετατροπή.

Epameinondas Soufleros
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 22
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Καλά τα λες, αλλά είναι πιο φυσιολογικό, κατά το "βασική μονάδα μέτρησης", το "βασική μονάδα μετατροπής".
8 hrs
  -> Αλήθεια; Σκέφτηκα να το δώσω ως εναλλακτική, αλλά νόμιζα ότι συνηθέστερο είναι το "μονάδα βάσης". Ευχαριστώ, πάντως.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Ακριβώς όπως το έχεις
1 day 13 hrs

agree  Olga Hatzigeorgiou
3 days 16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search