VOID pantograph

Greek translation: παντογράφημα (ασφαλείας) VOID

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:VOID pantograph
Greek translation:παντογράφημα (ασφαλείας) VOID
Entered by: Nick Lingris

17:28 Nov 7, 2019
English to Greek translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / security features
English term or phrase: VOID pantograph
background security features, a copy void pantograph, an engraved border
daira
Greece
παντογράφημα (ασφαλείας) VOID
Explanation:
Νομίζω ότι, αν είναι να φτιάξουμε όρο, καλύτερα να το πούμε παντογράφημα ασφαλείας, μια και ο παντογράφος θα παρέπεμπε σε εκτυπωτικό μηχάνημα.
Θα το έλεγα παντόγραμμα (σαν το «ολόγραμμα ασφαλείας»), αλλά ο όρος χρησιμοποιείται ήδη για να αποδώσει το pangram. Δεν πειράζει, υπάρχει και «ολογράφημα».
Αν δεν νιώθει κανείς έτοιμος για νεολογισμό, ίσως θα έφτανε το «εκτύπωση ασφαλείας με την ένδειξη VOID».


--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2019-11-08 11:59:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ας θυμηθούμε και το υδατογράφημα.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4παντογράφος με την ένδειξη "VOID"
Ilias Marios Kounas
3παντογράφημα (ασφαλείας) VOID
Nick Lingris


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
void pantograph
παντογράφος με την ένδειξη "VOID"


Explanation:
Ο παντογράφος στην εκτύπωση ασφαλείας είναι τεχνική επαλήθευσης της αυθεντικότητας του εγγράφου.

https://en.wikipedia.org/wiki/Void_pantograph

Επομένως, σ' αυτό το συγκείμενο, ο παντογράφος είναι διαφορετικός από τον αντίστοιχο μηχανισμό, που χρησιμοποιείται στα τραμ.

Το "Void" σημαίνει απλώς ότι θα γράφεται "VOID" ή κάποια άλλη λέξη στο φόντο της σελίδας, που θα λειτουργεί ως μηχανισμός ασφαλείας.

Ilias Marios Kounas
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
void pantograph
παντογράφημα (ασφαλείας) VOID


Explanation:
Νομίζω ότι, αν είναι να φτιάξουμε όρο, καλύτερα να το πούμε παντογράφημα ασφαλείας, μια και ο παντογράφος θα παρέπεμπε σε εκτυπωτικό μηχάνημα.
Θα το έλεγα παντόγραμμα (σαν το «ολόγραμμα ασφαλείας»), αλλά ο όρος χρησιμοποιείται ήδη για να αποδώσει το pangram. Δεν πειράζει, υπάρχει και «ολογράφημα».
Αν δεν νιώθει κανείς έτοιμος για νεολογισμό, ίσως θα έφτανε το «εκτύπωση ασφαλείας με την ένδειξη VOID».


--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2019-11-08 11:59:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ας θυμηθούμε και το υδατογράφημα.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search