newsroom tool

Greek translation: εργαλείο \"αίθουσα σύνταξης\"

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:newsroom tool
Greek translation:εργαλείο \"αίθουσα σύνταξης\"
Entered by: Ivi Rocou

11:23 Sep 14, 2010
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / website vocabulary/links
English term or phrase: newsroom tool
XXXX is synched to the XXXX newsroom tool.
Ivi Rocou
Greece
εργαλείο "αίθουσα σύνταξης"
Explanation:
Σίγουρα λέγεται αίθουσα σύνταξης, το διασταύρωσα στο παρακάτω link, όπως και το tool=εργαλείο στον τομέα της πληροφορικής. Ο τρόπος που τα έβαλα μαζί δεν ξέρω αν επικοινωνεί με βάση τα συμφραζόμενα.
Selected response from:

Kettie Nossis
Greece
Grading comment
Και πάλι ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1εργαλείο "αίθουσα σύνταξης"
Kettie Nossis
4εργαλείο ειδησεογραφικής σύνταξης
Julie Fragkaki
3ειδησεογραφικό/ειδησεολογικό εργαλείο
Epameinondas Soufleros


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
εργαλείο "αίθουσα σύνταξης"


Explanation:
Σίγουρα λέγεται αίθουσα σύνταξης, το διασταύρωσα στο παρακάτω link, όπως και το tool=εργαλείο στον τομέα της πληροφορικής. Ο τρόπος που τα έβαλα μαζί δεν ξέρω αν επικοινωνεί με βάση τα συμφραζόμενα.


    Reference: http://pacific.jour.auth.gr/seralidou/ase4c.htm
    Reference: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do
Kettie Nossis
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Και πάλι ευχαριστώ.
Notes to answerer
Asker: Ναι, ταιριάζει ωραία. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Hatzigeorgiou
5 hrs

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ειδησεογραφικό/ειδησεολογικό εργαλείο


Explanation:
Ή το ένα ή το άλλο, λέω. Δεν προσθέτει τίποτα νέο το "newroom tool" στο "news tool", βάσει των εικόνων και των περιγραφών που βρήκα στον Ιστό. Άρα, προτείνω αυτήν την απλολογική λύση.

Epameinondas Soufleros
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου.


2 days 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εργαλείο ειδησεογραφικής σύνταξης


Explanation:
Με δεδομένο το σκοπό που εξυπηρετεί το εργαλείο αυτό πιστεύω πως είναι η καταλληλότερη απόδοση του όρου. Εναλλακτικά ίσως "εργαλείο σύνταξης ειδήσεων".

Julie Fragkaki
Specializes in field
Native speaker of: Greek
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search