multivendor environment

Greek translation: περιβάλλον πολλαπλών προμηθευτών

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:multivendor environment
Greek translation:περιβάλλον πολλαπλών προμηθευτών
Entered by: Savvas SEIMANIDIS

08:06 Jul 30, 2011
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: multivendor environment
"...storage usage across multi-vendor storage environments..."

Από παρουσίαση λογισμικού.
Tatiana Rapakoulia
Greece
χρήση αποθήκευσης σε περιβάλλοντα πολλαπλών προμηθευτών
Explanation:
Ο όρος '' πολλαπλοί προμηθευτές'' έχει καθιερωθεί ως ελληνική απόδοση του αγγλικού "multi-vendor", όπως δείχνουν και οι συνημμένες αναφορές.

- Πρόσθετα παραδείγματα :

1. '' Επίσης, σε περίπτωση που το είδος το προμηθεύουν πολλαπλοί προμηθευτές υπάρχει δυνατότητα ανάλυσης των τιμών με την οποία το παρέχει ο κάθε προμηθευτής.. ''

http://act.gr/pcm.html

2. '' Βασικά χαρακτηριστικά:

- Διαχείριση βασικών αρχείων ( Ειδών, Πελατών, Προμηθευτών )
- Παραστατικά (Λιανικές Πωλήσεις,Χονδρικές Πωλήσεις, Αγορές,Μετατροπές Παραστατικών )
- Τιμολόγιση απο Φορητό Τερματικό
- Έσοδα – Έξοδα
- Πωλητές
- Σετ ειδών
- Πολλαπλές μονάδες μέτρησης
- Πολλαπλοί Τιμοκατάλογοι
- Σενάρια Εκπτώσεων
- Πολλαπλοί Προμηθευτές ανα Είδος ''

http://www.sector-one.gr/index.php/productssoftware/mretailm...

3. '' Πλεονεκτήματα

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν πολυκατάστημα (shop in a shop) με πολλαπλά προϊόντα και πολλαπλούς προμηθευτές. Όλοι οι προμηθευτές προμηθεύονται με ξεχωριστό κωδικό για να μπορούν να διαχειρίζονται μόνο τα προϊόντα τους. ''

http://www.dukemedia.gr/?action=cmsshow&sr=1&cid=13&id=12&mi...

Selected response from:

Savvas SEIMANIDIS
France
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4χρήση αποθήκευσης σε περιβάλλοντα πολλαπλών προμηθευτών
Savvas SEIMANIDIS
4περιβάλλοντα αποθήκευσης διαφορετικών προμηθευτών
PROSGR


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
περιβάλλοντα αποθήκευσης διαφορετικών προμηθευτών


Explanation:
...περιβάλλοντα αποθήκευσης διαφορετικών προμηθευτών
Αυτό θέλει να πει ο ποιητής.

Εναλλακτικά με βάση το teleterm, multi-vendor environment=πολυπρατικό περιβάλλον αλλά δεν...
http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp

PROSGR
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ, με βοήθησαν πολύ και οι δύο απαντήσεις που πήρα, αλλά έπρεπε να διαλέξω μία και προτίμησα το "πολλαπλών προμηθευτών" που έμοιαζε πιο καθιερωμένο και λίγο πιο κοντά στην ακριβή έννοια.


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χρήση αποθήκευσης σε περιβάλλοντα πολλαπλών προμηθευτών


Explanation:
Ο όρος '' πολλαπλοί προμηθευτές'' έχει καθιερωθεί ως ελληνική απόδοση του αγγλικού "multi-vendor", όπως δείχνουν και οι συνημμένες αναφορές.

- Πρόσθετα παραδείγματα :

1. '' Επίσης, σε περίπτωση που το είδος το προμηθεύουν πολλαπλοί προμηθευτές υπάρχει δυνατότητα ανάλυσης των τιμών με την οποία το παρέχει ο κάθε προμηθευτής.. ''

http://act.gr/pcm.html

2. '' Βασικά χαρακτηριστικά:

- Διαχείριση βασικών αρχείων ( Ειδών, Πελατών, Προμηθευτών )
- Παραστατικά (Λιανικές Πωλήσεις,Χονδρικές Πωλήσεις, Αγορές,Μετατροπές Παραστατικών )
- Τιμολόγιση απο Φορητό Τερματικό
- Έσοδα – Έξοδα
- Πωλητές
- Σετ ειδών
- Πολλαπλές μονάδες μέτρησης
- Πολλαπλοί Τιμοκατάλογοι
- Σενάρια Εκπτώσεων
- Πολλαπλοί Προμηθευτές ανα Είδος ''

http://www.sector-one.gr/index.php/productssoftware/mretailm...

3. '' Πλεονεκτήματα

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν πολυκατάστημα (shop in a shop) με πολλαπλά προϊόντα και πολλαπλούς προμηθευτές. Όλοι οι προμηθευτές προμηθεύονται με ξεχωριστό κωδικό για να μπορούν να διαχειρίζονται μόνο τα προϊόντα τους. ''

http://www.dukemedia.gr/?action=cmsshow&sr=1&cid=13&id=12&mi...



Example sentence(s):
  • Αναλυτικά στοιχεία για κάθε είδος, barcode, κινήσεις είδους, πολλαπλοί προμηθευτές ανά είδος, διαχείριση είδους ανά αποθήκη
  • Επίσης, επειδή υπάρχουν πολλαπλοί προμηθευτές και η διαδικασία είναι τυποποιημένη, ο πελάτης μπορεί να διαπραγματευτεί μία συναλλαγή ταυτ

    Reference: http://www.infovalue.gr/site/proionda_valuemis.htm
    Reference: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:vc2f790...
Savvas SEIMANIDIS
France
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search