Direct Cross Wire Connection

Greek translation: απευθείας σύνδεση με διασταυρούμενο καλώδιο

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Direct Cross Wire Connection
Greek translation:απευθείας σύνδεση με διασταυρούμενο καλώδιο
Entered by: Effie Emmanouilidou

16:04 Oct 13, 2011
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Direct Cross Wire Connection
This sentence is in a figure: Ethhernet Hub or Direct Cross Wire Connection.
CPUs connect to this hub through RJ45 cables.
Effie Emmanouilidou
απευθείας σύνδεση με διασταυρούμενο καλώδιο
Explanation:
Είναι πολύ πιθανό να αναφέρεται σε καλώδιο crossover (διασταυρούμενο). Ψάξε και στο Διαδίκτυο και θα δεις.
Selected response from:

Dimitrios Giannakopoulos
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ. Σε άλλο σημείο αναφέρεται το crossover, επομένως μάλλον αυτό εννοεί.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1απευθείας σύνδεση με διασταυρούμενο καλώδιο
Dimitrios Giannakopoulos
4απευθείας σύνδεση με σταυρωτό καλώδιο
Epameinondas Soufleros


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
direct cross wire connection
απευθείας σύνδεση με σταυρωτό καλώδιο


Explanation:
Το "direct" πάει στο "connection": απευθείας σύνδεση.
Το "cross wire" είναι τύπος καλωδίου (ψάξε το στο Google να δεις): σταυρωτό καλώδιο.

Epameinondas Soufleros
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
direct cross wire connection
απευθείας σύνδεση με διασταυρούμενο καλώδιο


Explanation:
Είναι πολύ πιθανό να αναφέρεται σε καλώδιο crossover (διασταυρούμενο). Ψάξε και στο Διαδίκτυο και θα δεις.

Dimitrios Giannakopoulos
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ. Σε άλλο σημείο αναφέρεται το crossover, επομένως μάλλον αυτό εννοεί.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Thanos Tsiatas: Υπάρχουν δυο τύποι καλωδίων σύνδεσης. Τα UTP και τα Crossover. Το δεύτερο συνήθως χρησιμοποιείται για τις απευθείας συνδέσεις των Η/Υ.
17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search