work-around

Greek translation: προσωρινή λύση

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:work-around
Greek translation:προσωρινή λύση
Entered by: Viole T.

12:09 Jul 12, 2012
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: work-around
...to correct or provide a bug fix, error correction, or work-around for documented reproducible nonconformance, or replace the Licensed Software.
Viole T.
Greece
προσωρινή λύση
Explanation:
Δεν είναι solution ή correction, αλλά "ανορθόδοξη" λύση. Συχνά αναφέρεται σε λύσεις που εφαρμόζονται προσωρινά μέχρι να βρεθεί ένας τρόπος οριστικής διόρθωσης.
Selected response from:

D. Harvatis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4λύση, αντιμετώπιση, τρόπος αντιμετώπισης
Dora Evagelinaki
4παράκαμψη
PROSGR
4ενδιάμεση λύση
Andras Mohay (X)
3προσωρινή λύση
D. Harvatis


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
παράκαμψη


Explanation:
σφάλματος, προβλήματος

PROSGR
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
προσωρινή λύση


Explanation:
Δεν είναι solution ή correction, αλλά "ανορθόδοξη" λύση. Συχνά αναφέρεται σε λύσεις που εφαρμόζονται προσωρινά μέχρι να βρεθεί ένας τρόπος οριστικής διόρθωσης.

D. Harvatis
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
λύση, αντιμετώπιση, τρόπος αντιμετώπισης


Explanation:
Κάτι τέτοιο;

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-07-12 14:00:25 GMT)
--------------------------------------------------

Ή και "εναλλακτική λύση".

Dora Evagelinaki
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ενδιάμεση λύση


Explanation:
Σε ευχαριστω πολύ για την βοήθεια. Mε clear CMOS όλα είναι εντάξει τώρα :). Τα Cl's με το κατέβασμα στα 1066 έπεσαν και αυτά στο 7-7-7-20. Μου προτείνεις να το σκαλίσω παραπάνω μπας και βρώ μια ενδιάμεση λύση ή να το παραιτήσω; Το AI Suite τώρα βέβαια δεν μου δουλεύει μετά που έβαλα τις DDR3 για να το έκανα μέσα από τα windows (βγάζει σφάλμα)

Οι θερμοκρασίες όμως στην πολλαπλή εξαγωγής κάποια στιγμή θα υπερβούν την οριακή για τον αισθητήρα τιμή των 850 οC, οπότε αυτός θα καταστραφεί. Η θέση κοντά στην πολλαπλή εξαγωγής είναι μια ενδιάμεση λύση, αφού δεν κινδυνεύει να καταστραφεί από υπερθέρμανση και χρόνος απόκρισης του είναι ικανοποιητικός


Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search