bulkhead board

Greek translation: πλακέτα συνδέσεων

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bulkhead board
Greek translation:πλακέτα συνδέσεων
Entered by: Mary Keramida

11:15 Jan 18, 2015
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: bulkhead board
''The Bulkhead Board interfaces the CPU to the peripherals of the XXX cabinet.''

Υπάρχει και σχετική φωτογραφία, στην οποία φαίνεται κάτι σαν μητρική πλακέτα, απλά υπάρχουν υποδοχές για σύνδεση καλωδίων.
Mary Keramida
πλακέτα συνδέσεων
Explanation:
Ρώτησα άτομο σχετικό με πλακέτες κλπ και μου είπε ότι συνήθως ονομάζονται πλακέτες συνδέσεων ή πλακέτες υποδοχών, με συνηθέστερο το πλακέτες συνδέσεων.

Την απάντηση αυτή μου έδωσε βάσει την εικόνας που βρίσκεται στη σελίδα 10 του εγγράφου που εμφανίζεται στο link:
Selected response from:

Vasiliki Zorba
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1πλακέτα συνδέσεων
Vasiliki Zorba
3πλακέτα πλαφονιέρας
transphy


  

Answers


1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
πλακέτα πλαφονιέρας


Explanation:
... 'Bulkheads/bulkhead lights' are internal (usually ceiling lights=πλαφονιέρες) or external watertight lights(στεγαστικά φωτιστικά).


--------------------------------------------------
Note added at 1 day22 hrs (2015-01-20 09:18:01 GMT)
--------------------------------------------------

Outdoor Bulkhead Lights
www.tlc-direct.co.uk
Huge savings on Bulkhead Lights at TLC Electrical.

transphy
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, αλλά η πλαφονιέρα δεν ταιριάζει στο κείμενο που έχω.


2 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
πλακέτα συνδέσεων


Explanation:
Ρώτησα άτομο σχετικό με πλακέτες κλπ και μου είπε ότι συνήθως ονομάζονται πλακέτες συνδέσεων ή πλακέτες υποδοχών, με συνηθέστερο το πλακέτες συνδέσεων.

Την απάντηση αυτή μου έδωσε βάσει την εικόνας που βρίσκεται στη σελίδα 10 του εγγράφου που εμφανίζεται στο link:


    Reference: http://www.ntgcr.com/pdf/may2014/NTGCR-EGMS-101-3.18.2014.pd...
Vasiliki Zorba
Greece
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Σ' ευχαριστώ πολύ Βασιλική. Είχα καταλήξει στο «Πλακέτα Υποδοχών» γιατί έπρεπε να προχωρήσω στο κείμενο, αλλά θα το αλλάξω σε «Πλακέτα Συνδέσεων».


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dave Bindon
23 mins
  -> Thank you




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search